نسخه چاپي  ارسال به دوست

اطلس یادگیری یکی از مهمترین عوامل در حوزه آموزش دانش آموزان با نیازهای ویژه کشور می باشد.
معاون تشخیص، پیشگیری و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور خبر داد:
اطلس یادگیری یکی از مهمترین عوامل در حوزه آموزش دانش آموزان با نیازهای ویژه کشور می باشد.
محمد عظیم عراقی معاون تشخیص، پیشگیری و توانبخشی به همراه علی محرابی مقدم معاون پشتیبانی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از فعالیت های اداره آموزش و پرورش استثنایی استان بازدید نموند.

 

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی استان همدان، محمد عظیم‌عراقی در جلسه ای با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، رییس و کارشناسان اداره آموزش و پرورش استثنایی و جمعی از مدیران مدارس استثنایی استان، اظهار کرد: اطلس یادگیری یکی از مهمترین عوامل در حوزه آموزش دانش‌آموزان با نیازهای ویژه کشور می باشد که بیانگر این است که دانش‌آموز با نیازهای ویژه در هر شرایطی باید از آموزش بهره مند باشند.

وی با بیان این که مدیران باید زمینه  و امکانات را برای آموزش دانش‌آموزان فراهم سازند، افزود: اجتماعی شدن و فراگیر شدن فعالیت‌های سازمان استثنایی کشور در تمامی حوزه‌‍ها اعم از آموزشی، پرورشی و توانبخشی بسیار ارزشمند می باشد.

معاون پیشگیری و توانبخشی سازمان آموزش استثنایی کشور با اشاره به این که اگر مداخله به هنگام انجام شود، کمک به شرایط و عدالت آموزشی برای همه دانش‌آموزان روی خواهد داد، بیان داشت: به دنبال آن هستیم تا بتوانیم عدالت آموزشی، سخت افزاری، مکانی و مالی را برای تمامی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه فراهم کنیم.

در ادامه جلسه نماینده مدیران مدارس استثنایی استان پاره‌ای از خواسته‌های معلمان مدارس را بیان نمود.

لازم به ذکر است در این جلسه احمد قره‌خانی رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان گزارشی را درباره فعالیت‌های پروژه مهر، سازماندهی نیروی انسانی، تأسیس اولین مدرسه استثنایی در منطقه سامن، برگزاری کارگاه‌های آموزشی مجازی، فیلمبرداری تدریس معلمان جهت استفاده در شبکه شاد و تعمیر و تجهیز مدارس ارائه نمود.

 


٢١:٠٩ چهارشنبه ١٩ شهريور ١٣٩٩ -  شماره خبر: ٣٤٨٦ - تعداد نمایش خبر: 501 -  فایل ضمیمه:

 

برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید: