نسخه چاپي  ارسال به دوست

لحاظ نمودن ويژگي ها و نيازهاي دانش آموزان استثنايي در هنگام تهيه و تدوين نقشه و احداث مدرسه
در دومین جلسه خیّرین مدرسه ساز تاکید شد
لحاظ نمودن ويژگي ها و نيازهاي دانش آموزان استثنايي در هنگام تهيه و تدوين نقشه و احداث مدرسه
در دومین جلسه خیّرین مدرسه ساز که در محل سازمان آموزش و پرورش استثنایی برگزار گردید مصوب گردید بانك نقشه هاي فعلي و مناسب سازي شده جهت گروه ها و مقاطع مختلف دانش آموزان با نيازهاي ويژه با همكاري سازمان نوسازي توسعه و تجهيز مدارس كشور تهیه گردد.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، با حضور اعضاي كارگروه خيرين مدرسه ساز مدارس استثنايي كشور، جدول فضاهاي آموزشي و ورزشي مورد نياز دانش آموزان استثنايي كشور مورد مطالعه و بررسي قرار گرفت.

 سيد محمدرضا جعفري مديرعامل جامعه خيرين مدرسه ساز كشور با اعلام اين خبر افزود در دومين جلسه كارگروه ياد شده كه در تاريخ ششم مردادماه در دفتر معاون محترم وزير و رئيس سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور تشكيل گرديد، خيرين محترم مدرسه ساز مدارس استثنايي كشور نظرات و پيشنهادات خويش را درخصوص لحاظ نمودن ويژگي ها و نيازهاي دانش آموزان استثنايي در هنگام تهيه و تدوين نقشه و احداث مدرسه اظهار نموده و بر تشكيل كميته اي متشكل از مهندسين و مشاورين با عنوان حاميان فني كارگروه تأكيد ورزيدند. تهيه بانك نقشه هاي فعلي و مناسب سازي شده جهت گروه ها و مقاطع مختلف دانش آموزان با نيازهاي ويژه با همكاري سازمان نوسازي توسعه و تجهيز مدارس كشور كه در حال حاضر قابل ارائه به خيرين محترم مدرسه ساز كشور مي باشد، از مصوّبات جلسه مذكور به شمار مي رود ديدار با معاون وزير و رئيس سازمان نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس كشور از ديگر پيشنهادات اعضاي كارگروه ياد شده بود در پايان خيرين محترم مدرسه ساز، نسبت به چگونگي تصيميم گيري جهت رفع نيازهاي آموزشي و ورزشي نظرات خويش را ابراز نموده و آمادگي خويش را جهت اجرايي نمودن تصميمات اخذ شده اعلام نمودند.

 

 


١١:١٦ شنبه ١٢ مرداد ١٣٩٨ -  شماره خبر: ١٨٩٨ - تعداد نمایش خبر: 118 -  فایل ضمیمه:

 

برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید: