لیست اخبار صفحه :447
باید جریانهای پژوهشی را بیش از گذشته به دانش آموزان با نیازهای ویژه پیوند بزنیم
حسینی در جلسه شورای معاونین مطرح کرد:

باید جریانهای پژوهشی را بیش از گذشته به دانش آموزان با نیازهای ویژه پیوند بزنیم

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در جلسه شورای معاونین گفت: برای اینکه بدنه دانش آموزان و معلمین را پژوهشی بار بیاوریم باید جریانهای پژوهشی از قبیل جشنواره های خوارزمی ، مسابقه علمی- عملی هنرستانها و مسابقات فنی و حرفه ای و علمی - عملی کار و دانش را بیش از گذشته به دانش آموزان با نیازهای ویژه پیوند زده و در مدارس پذیرا آنها را ترویج کنیم.

فرآیند فراگیر سازی پژوهش ، باید  به سکه رایج و رویه قالب تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش تبدیل شود
حسینی در همایش مدیران استثنایی شهر تهران مطرح کرد

فرآیند فراگیر سازی پژوهش ، باید به سکه رایج و رویه قالب تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش تبدیل شود

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در همایش فصلی مدیران مدارس استثنایی شهر تهران گفت: فرآیند فراگیر سازی پژوهش در زمینه های مدیریت، گروه، مدرسه، درس، کنش و اقدام پژوهی، باید به سکه رایج و رویه قالب تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش تبدیل شود.

ساخت و تجهیز مدرسه اوتیسم در  14 استان
در جلسه با معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور مطرح شد

ساخت و تجهیز مدرسه اوتیسم در 14 استان

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با رخشانی مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و ابراهیمی خیر بزرگ مدرسه ساز کشور دیدار و گفتگو کرد