آغاز دوره تخصصی «رویکرد ارزیابی و مداخله اختلالات یادگیری» در استان زنجان
12597.mp3
آغاز دوره تخصصی «رویکرد ارزیابی و مداخله اختلالات یادگیری» در استان زنجان
به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی استان زنجان؛ نخستین جلسه از دوره تخصصی «رویکرد ارزیابی و مداخله اختلالات یادگیری» روز دوشنبه 5 مرداد ۱۴۰۴ با حضور پرشور شرکتکنندگان در سالن اجتماعات کوثر دانشگاه پردیس الزهرا (س) شهر زنجان برگزار شد.
در این نشست علمی که از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۶:۳۰ به طول انجامید، دکتر سلطانی خدیو، رئیس گروه توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، بهعنوان مدرس دوره، به تبیین تازهترین یافتههای علمی و رویکردهای نوین در زمینه تشخیص و مداخله در مشکلات ویژه یادگیری پرداخت.
این دوره با هدف ارتقای توانمندیهای حرفهای مدیران، معاونان، آموزگاران، مشاوران و کارشناسان توانبخشی شاغل در مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله بهنگام رشدی-تربیتی طراحی و اجرا شده است.
در بخش دوم این جلسه، دکتر سلطانی خدیو به معرفی اصول علمی و ابزارهای دقیق ارزیابی مشکلات ویژه یادگیری پرداخت و بر اهمیت شناسایی زودهنگام این اختلالات در بهبود روند آموزش و توانبخشی دانشآموزان تأکید کرد.
هدف اصلی این دوره، ارتقای کیفیت خدمات آموزشی و توانبخشی و ایجاد بسترهای حمایتی مؤثر برای دانشآموزان دارای اختلالات یادگیری ویژه عنوان شده است.
دومین جلسه این دوره، روز سهشنبه ۶ آبان ۱۴۰۴ برگزار خواهد شد.
