نحوه ارجاع دانش آموزان مشکوک به اختلالیادگیری ویژه و دیرآموز به مراکز جامع + ویدئو
مدیران و معلمان مدارس ابتدایی عادی از این پس میتوانند از طریق سامانه سیدا، دانشآموزان مشکوک به اختلال یادگیری و دیرآموز را به مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله به هنگام رشدی و تربیتی منطقه خود ارجاع دهند تا این این گروه از دانشآموزان بتوانند از این مراکز خدمات دریافت کنند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، نظر به اهمیت شناسایی به موقع و ارجاع دانشآموزان مشکوک به اختلال یادگیری ویژه و دیرآموز به مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله بهنگام رشدی و تربیتی، به اطلاع میرساند؛ دانشآموزان باید برای انجام ارزیابی دقیق و دریافت مداخلات تخصصی به مراکز مربوطه معرفی شوند.
لذا مدیران و معلمان محترم مدارس ابتدایی میتوانند درخواست خود را مبنی بر ارجاع دانشآموز و استفاده از خدمات تخصصی مرکز جامع منطقه مربوطه، از طریق سامانه سیدا ( سامانه یکپارچه دانشآموزی) ثبت نمایند.
همکاری شما مدیران و معلمان محترم مدارس ابتدایی در این زمینه نقش موثری در حمایت از دانشآموزان اختلال یادگیری ویژه و دیرآموز خواهد داشت.

نظر دهید