• انتشار: 1404/07/02 - 13:50
  • تعداد بازدید: 300
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

یکصد و هشتاد و هفتمین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی منتشر شد

یکصد و هشتاد و هفتمین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی که مربوط به ماه‌های مرداد و شهریور سال 1404 می‌باشد، منتشر شد.

12273.mp3 یکصد و هشتاد و هفتمین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی منتشر شد

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، این شماره از نشریه شامل مقالاتی با عناوین «اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی کودک‌محور بر بهبود علائم کودکان با اختلال لکنت زبان»، «شناسایی عملکرد دانش‌آموزان با اختلال طیف اتیسم در سه زمینه‌ تعاملی، رفتاری و یادگیری، چالش‌های موجود در کلاس‌های درسی آنها و راهکارها از نگاه‌ معلمان»، «بازنمایی معلولیت در فیلم پشت پرده مه براساس رویکرد لاکلا و موفه»، «مداخلات مبتنی بر واقعیت‌افزوده در بهبود مهارت­های اجتماعی کودکان با اختلال طیف اتیسم: مطالعه مروری نظام­مند»،«نقش میانجی‌گرانه تاب‌آوری و خودکارآمدی در رابطه‌ی بین انگ ‌درونی‌شده و عملکرد اجتماعی در نوجوانان با ناتوانی‌های جسمی»، «اثربخشی شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر خودانتقادی و شایستگی والدینی مادران کودکان با اختلال طیف اتیسم»می‌باشد.

 این دو‌ماهنامه‌ علمی، دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات وزارت علوم تحقیقات و فناوری است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق نشانی http://exceptionaleducation.ir /  به مقالات آن دسترسی داشته باشند و مقالات خود را برای بررسی و چاپ ارسال نمایند.

 

فایل مقالات نشریه را از اینجا دریافت کنید

  • گروه خبری : اسلایدر,اخبار ,اخبار ریاست
  • کد خبر : 12273
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید