لیست اخبار صفحه :7
آغاز سال تحصیلی مدارس استثنایی با شعار «هر تفاوت یک فرصت، در مسیر عدالت آموزشی» و حضور ۸۲ هزار دانش‌آموز‌
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در آیین بازگشایی متمرکز مدارس اسثنایی سراسر کشور:

آغاز سال تحصیلی مدارس استثنایی با شعار «هر تفاوت یک فرصت، در مسیر عدالت آموزشی» و حضور ۸۲ هزار دانش‌آموز‌

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با تاکید بر نگاه عدالت‌محور و ارتقای کیفیت آموزشی در مدارس ویژه، از آغاز رسمی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۵ برای ۸۲ هزار دانش‌آموز با نیازهای ویژه در ۱۸۰۰ واحد آموزشی و ۸۰۰ مرکز جامع خبر داد و گفت: تفاوت‌ها نه تهدید، بلکه فرصت‌هایی برای توان‌افزایی و شکوفایی استعدادهای این دانش‌آموزان هستند.

شش محور سند راهبردی و برنامه عملیاتی آموزش و پرورش استثنایی کشور/ ویژگی‌های مدیران موفق در مدارس استثنایی
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور تشریح کرد؛

شش محور سند راهبردی و برنامه عملیاتی آموزش و پرورش استثنایی کشور/ ویژگی‌های مدیران موفق در مدارس استثنایی

سالار قاسمی معاون وزیر و رئیس آموزش و پرورش استثنایی کشور در نشست مجازی با مدیران مدارس استثنایی کشور که به مناسب فرارسیدن آغاز سال تحصیلی جدید در بستر شبکه شاد برگزار شد، شش محور سند راهبردی و برنامه عملیاتی آموزش و پرورش استثنایی و ویژگی‌های مدیران موفق در مدارس استثنایی کشور را تشریح کرد.

دوره تربیت مدرس میانی هوش مصنوعی در آموزش و پرورش استثنایی آغاز شد

دوره تربیت مدرس میانی هوش مصنوعی در آموزش و پرورش استثنایی آغاز شد

کارگاه تربیت مدرس میانی هوش مصنوعی به همت کارگروه هوش مصنوعی سازمان آموزش و پرورش استثنایی و با همکاری اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه برگزار شد. این دوره با هدف توانمندسازی معلمان در استفاده از ظرفیت‌های هوش مصنوعی در آموزش و پرورش استثنایی طراحی شده است.

آیین رونمایی از محتوای الکترونیکی تعاملی در آموزش و  پرورش استثنایی
در آستانه بازگشایی مدارس صورت گرفت؛

آیین رونمایی از محتوای الکترونیکی تعاملی در آموزش و پرورش استثنایی

با حضور سالار قاسمی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، آیین رونمایی از محتوای الکترونیکی تعاملی در آموزش و پرورش استثنایی به صورت مجازی در محل این سازمان برگزار شد.

مدارس نوساز می‌‎تواند الگویی برای مناسب‌سازی سایر فضاها باشد
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور:

مدارس نوساز می‌‎تواند الگویی برای مناسب‌سازی سایر فضاها باشد

سالار قاسمی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و و پرورش استثنایی کشور در سی و چهارمین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور گفت: مدارس نوساز می‌‎تواند الگویی برای مناسب‌سازی سایر فضاها باشد.