رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در آیین بازگشایی متمرکز مدارس اسثنایی سراسر کشور:
آغاز سال تحصیلی مدارس استثنایی با شعار «هر تفاوت یک فرصت، در مسیر عدالت آموزشی» و حضور ۸۲ هزار دانشآموز
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با تاکید بر نگاه عدالتمحور و ارتقای کیفیت آموزشی در مدارس ویژه، از آغاز رسمی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۵ برای ۸۲ هزار دانشآموز با نیازهای ویژه در ۱۸۰۰ واحد آموزشی و ۸۰۰ مرکز جامع خبر داد و گفت: تفاوتها نه تهدید، بلکه فرصتهایی برای توانافزایی و شکوفایی استعدادهای این دانشآموزان هستند.
پیام تبریک معاون وزیر و رئیس سازمان آموزشوپرورش استثنایی کشور به مناسبت فرارسیدن سال تحصیلی 1404-1405
سالار قاسمی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزشوپرورش استثنایی کشور در پیامی فرارسیدن سال تحصیلی جدید را تبریک گفت.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور تشریح کرد؛
شش محور سند راهبردی و برنامه عملیاتی آموزش و پرورش استثنایی کشور/ ویژگیهای مدیران موفق در مدارس استثنایی
سالار قاسمی معاون وزیر و رئیس آموزش و پرورش استثنایی کشور در نشست مجازی با مدیران مدارس استثنایی کشور که به مناسب فرارسیدن آغاز سال تحصیلی جدید در بستر شبکه شاد برگزار شد، شش محور سند راهبردی و برنامه عملیاتی آموزش و پرورش استثنایی و ویژگیهای مدیران موفق در مدارس استثنایی کشور را تشریح کرد.
دوره تربیت مدرس میانی هوش مصنوعی در آموزش و پرورش استثنایی آغاز شد
کارگاه تربیت مدرس میانی هوش مصنوعی به همت کارگروه هوش مصنوعی سازمان آموزش و پرورش استثنایی و با همکاری اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه برگزار شد. این دوره با هدف توانمندسازی معلمان در استفاده از ظرفیتهای هوش مصنوعی در آموزش و پرورش استثنایی طراحی شده است.
در آستانه بازگشایی مدارس صورت گرفت؛
آیین رونمایی از محتوای الکترونیکی تعاملی در آموزش و پرورش استثنایی
با حضور سالار قاسمی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، آیین رونمایی از محتوای الکترونیکی تعاملی در آموزش و پرورش استثنایی به صورت مجازی در محل این سازمان برگزار شد.
پیام تسلیت رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در پی درگذشت ثمینه باغچهبان
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور به مناسب درگذشت محروم "ثمینه باغچهبان" فرزند "جبار باغچهبان" پیام تسلیتی صادر کرد.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور:
مدارس نوساز میتواند الگویی برای مناسبسازی سایر فضاها باشد
سالار قاسمی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و و پرورش استثنایی کشور در سی و چهارمین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور گفت: مدارس نوساز میتواند الگویی برای مناسبسازی سایر فضاها باشد.
