• انتشار: 1403/02/30 - 09:08
  • تعداد بازدید: 177
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

آب‌گرفتگی و گل و لای مدارس مشهد پاکسازی شد

8771.mp3 آب‌گرفتگی و گل و لای مدارس مشهد پاکسازی شد

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش‌وپرورش استثنایی خراسان رضوی جواد روحانی رئیس آموزش‌وپرورش استثنایی گفت: در اثر بارندگی‌های اخیر که در مشهد به وقوع پیوست مدرسه استثنایی شبانه‌روزی فقیه سبزواری که متوسطه اول و دوم بوده است و چند مدرسه عادی دیگر دچار آب‌گرفتگی شد و با تمهیدات اولیه‌ای که انجام شد دانش‌آموزانی که در خوابگاه حضور داشتن به خوابگاه دیگری انتقال داده شدند و به خانواده‌ها هم اطلاع‌رسانی شد.

وی ادامه داد: همکاران ما با کمک دیگر دستگاه‌های اجرایی کلاس‌ها و حیاط مدرسه را از گل‌ولای تخلیه کردند و کلاس‌ها و تجهیزات طبقه پایین را به طبقه بالا منتقل کردند و اکنون از شدت ساعات ابتدایی خارج‌شده و امیدواریم در روزهای آینده شرایط عادی به مدرسه بازگردد.

رئیس آموزش‌وپرورش استثنایی خراسان رضوی افزود: با توجه به اینکه ایام امتحانات است شرایطی مهیا شده که امتحانات دریکی از مدارس همین ناحیه برگزار شود تا خللی درروند تحصیل دانش آموزان ایجاد نشود.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان رضوی گفت: با کمک همکارانم در اداره کل نوسازی مدارس و آموزش‌وپرورش استثنایی و سایر نهادها زحمات زیادی به‌طور مستمر کشیده شده و داخل ساختمان‌ها نظافت و محوطه‌ها و داخل مراکز آموزشی آسیب‌دیده با همکاری گروه‌های جهادی از گل‌ولای تخلیه گردید.

«جاسم حسین پور» بابیان اینکه به دنبال بارندگی‌های شدید اخیر و جاری شدن سیل در بخشی از ناحیه 2 آموزش‌وپرورش مشهد تعدادی از مدارس دچار آب‌گرفتگی و گل‌ولای در سطح محوطه و ساختمان‌های آموزشی، ورزشی و موتورخانه‌ها شد، افزود: با کمک همکارانم در اداره کل نوسازی مدارس و آموزش‌وپرورش استثنایی و سایر نهادها زحمات زیادی به‌طور مستمر کشیده شده و داخل ساختمان‌ها نظافت و محوطه‌ها و داخل مراکز آموزشی آسیب‌دیده با همکاری گروه‌های جهادی از گل‌ولای تخلیه گردید.

وی ادامه داد: چندین دستگاه لودر و مینی لودر به کمک آمدند و الحمدالله شاهد این هستیم که گل‌ولای واردشده به این فضاهای آموزش‌وپرورش جمع‌آوری شد و امیدواریم این تلاش‌ها استمرار داشته باشد تا شنبه برای فعالیت دانش آموزان آماده باشند.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان رضوی گفت: ان‌شاءالله در فرصت مشخصی همکاران ما برای برآورد خسارت به محل‌های حادثه‌دیده اعزام خواهند شد که اگر نیاز به مرمت باشد در سریع‌ترین زمان ممکن مرمت انجام شود.

حسین پور با تأکید بر اینکه به الحمدالله هیچ نوع آسیب‌دیدگی به دانش آموزان وارد نشده، گفت: با نصب کیسه‌های شنی سعی می‌شود از ورود گل‌ولای و آب در بارش‌های احتمالی جلوگیری شود تا به ساختمان‌ها آسیب نرسد.

  • گروه خبری : اسلایدر,اخبار ,اخبار استان ها,خراسان رضوی
  • کد خبر : 8771
کلمات کلیدی
روابط عمومی  خراسان رضوی

روابط عمومی خراسان رضوی

تصاویر