• انتشار: 1403/02/15 - 10:14
  • تعداد بازدید: 129
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

افتتاح اتاق درس تربیت بدنی مدرسه استثنایی توحید کردکوی

اتاق درس تربیت بدنی مدرسه استثنایی توحید شهرستان کردکوی با حضور رئیس حراست اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان گلستان، کارشناس مسئول حفاظت پرسنل و دانش آموزان و هیئت همراه افتتاح گردید.

8670.mp3 افتتاح اتاق درس تربیت بدنی مدرسه استثنایی توحید کردکوی

به گزارش واحد اطلاع رسانی اداره آموزش و پرورش استثنایی استان گلستان، صبح روز یکشنبه سیدمحسن میرحسینی رئیس اداره حراست و محمد قاسم پور رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان گلستان به همراه هیئت همراه به منظور بزرگداشت هفته معلم جهت افتتاح اتاق درس تربیت بدنی در مدرسه استثنایی توحید کردکوی حاضر شدند. محمد قاسم پور، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی در نشست صمیمی با همکاران آن مرکز اظهار داشت: در راستای اجرای یکی از ساحت های کلان سند تحول بنیادین و به منظور گسترش امکانات آموزشی و تربیت بدنی در مدارس استثنایی، اتاق درس تربیت بدنی به همت والای همکاران آن مدرسه آماده سازی و تجهیز گردید.

سیدمحسن میرحسینی نیز در نشست صمیمی با کارکنان مدرسه توحید ضمن قدردانی از تلاش‌های ریاست اداره آموزش و پرورش استثنایی، مدیریت و کارکنان آن مدرسه، از تلاش های چند ماهه آن اداره در خصوص تشکیل کلاس تربیت بدنی استقبال کرد.

وی افزود: حمایت و توجه به این گروه دانش آموزان با توجه به نیازهای ویژه ای که دارند از اهداف اصلی مجموعه آموزش و پرورش استثنایی است و ما نیز در اداره کل آموزش و پرورش استان حمایت های خود را دریغ نخواهیم کرد. بستر مناسب و ایمنی به منظور ورزش و تفریح فراگیران ایجاد و تجهیز شده است که می بایست این کار در سطح استان ادامه پیدا کند و به سمت تکمیل شدن حرکت نماید.

گفتنی است در سطح استان 8 اتاق درس تربیت بدنی افتتاحده است.  افتتاح یک کلاس درس تربیت بدنی دیگر نیز از برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم است که در چند روز آینده به بهره برداری خواهد رسید. 

  • گروه خبری : اخبار ,اخبار استان ها,گلستان
  • کد خبر : 8670
کلمات کلیدی
روابط عمومی گلستان

روابط عمومی گلستان

تصاویر