• انتشار: 1402/08/06 - 13:01
  • تعداد بازدید: 583
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تولید محتوای صوتی تست های کنکور رشته انسانی برای دانش آموزان نابینای استان مازندران

فایل صوتی تست های کنکوری رشته انسانی، برای دانش آموزان نابینا و کم بینای استان مازندران، توسط دانشجو معلمان این استان ضبط و منتشر شد.

8144.mp3 تولید محتوای صوتی تست های کنکور رشته انسانی برای دانش آموزان نابینای استان مازندران
 
 
 به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران، سید سروش ساداتی جمالی رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان، از راه اندازی کانال فایل صوتی تست های کنکوری رشته علوم انسانی جهت بهره مندی دانش آموزان نابینا و کم بینای استان، خبر داد. 
جمالی در این گزارش بیان داشت: با بهره مندی از ظرفیت دانشجو معلمان استان مازندران، تست های کنکوری علوم انسانی به صورت فایل صوتی تولید و در اختیار دانش آموزان نابینای استان قرار گرفت. 
وی افزود: به درخواست جمعی از دانش آموزان نابینای استان در خصوص عدم دسترسی به فایل های صوتی و منابع بریل تستهای کنکوری، موضوع درخواست در شورای اداری مورد بحث گذاشته شد که با هم فکری اعضای شورای اداری، مصوب گردید رابط تلفیقی این استان طی رای زنی با دانشگاه فرهنگیان و بهره مندی از ظرفیت دانشجو معلمان  داوطلب، محتوای صوتی تست های کنکوری رشته انسانی ضبط و در یکی از بستر های مجازی در اختیار دانش آموزان کم بینا و نابینای این رشته قرار بگیرد.  
ایشان یاد آور شدند با توجه به شرایط جسمانی این دانش آموزان، دانش آموزان نابینای این استان، تمایل بیشتری به تحصیل در رشته انسانی دارند؛ از این رو تهیه و تولید فایل صوتی تست های دروس رشته انسانی، در الویت قرار گرفت. 
وی در ادامه اذعان داشتند برای بهره مندی دانش آموزان جامعه ی هدف، بعد از تولید، به دلیل بالا بودن حجم محتوا، فایل های صوتی در کانال تلگرامی به آدرس https://t.me/mazandaran_estesnaee1401 بارگذاری و در اختیار عموم متقاضیان قرار داده شده است و نیز مقرر گردید  با اهدای تقدیر نامه و گواهی تولید محتوا به دانشجو معلمان مشارکت کننده در طرح تولید فایل صوتی ویژه دانش آموزان نابینای رشته انسانی، از زحمات این عزیزان نیز قدردانی به عمل آید. 
 
 
 
 
 
  • گروه خبری : اخبار ,اخبار استان ها,مازندران
  • کد خبر : 8144
کلمات کلیدی
روابط عمومی مازندران

روابط عمومی مازندران

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید