• انتشار: 1402/07/09 - 22:24
  • تعداد بازدید: 278
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
همزمان با روز جهانی ناشنوایان صورت گرفت:

شاهرخ شکوهی دارنده مقام دوم جهان در مسابقات کشتی ناشنوایان، از دیگر افتخارات و مقام هایش می گوید

7989.mp3 شاهرخ شکوهی دارنده مقام دوم جهان در مسابقات کشتی ناشنوایان، از دیگر افتخارات و مقام هایش می گوید

به بهانه روز جهانی ناشنوایان به سراغ  دانش آموزی می رویم که با وجود تمام مشکلات و چالش ها با خودباوری توانسته است  به فردی موفق تبدیل شود و کمر مشکلات و موانع  را با اراده آهنین‌ خود خم کرده و  با همتی بلند یادآور این موضوع  گردد که اگر درخت زندگی با تلاش و پشتکار آبیاری شود و نور امید مداوم بر آن بتابد یقینا بعد از چندی میوه شیرین موفقیت چیدنی خواهد شد.

شاهرخ شکوهی دانش آموز آسیب دیده شنوایی از دبیرستان سوم شعبان یک در وزن ۶۱ کیلوگرم  در پنجمین دوره مسابقات قهرمانی جهان کشتی ۲۰۲۳ ناشنوایان در بیشکک قرقیزستان  موفق به کسب مدال نقره این دوره از مسابقات شد

این دانش آموز موفق  متولد 1382 در مشهد  می باشد و هم اکنون در هنرستان فاطمه الزهرا مشغول به تحصیل است.

وی در گفتگو با روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی از موفقیت هایش صحبت می کند و  می گوید :از سال 1394 به درخواست معلم ورزش خود  آقای بهروز جلالی و با تشویق خانواده به باشگاه کشتی آهنچی زیر نظر مربیان آقایان علی پور، کلاته و جلالی رفتم و در اولین مسابقات کشتی استان خراسان رضوی در سال 1395 جام فجر در مشهد موفق به کسب مقام اول رده سنی نوجوانان شدم.
در سال 1396 در مسابقات ورزشی کشوری دانش آموزان با نیاز های ویژه حائز مقام سوم  آمادگی جسمانی  و در مسابقات المپیاد فرهنگی ورزشی ناشنوایان کشور در شهر یزد در رشته کشتی موفق به کسب مدال طلا وزن 46 کیلو نوجوانان شدم در همان سال نیز  در مسابقات جام فجر یادواره شهدای مدافع حرم مقام اول کشتی در  وزن 52 کیلو را بدست آوردم.

شاهرخ شکوهی به سایر افتخارات خود اشاره می کند و می گوید : در سال 1397 در بیستمین دوره مسابقات ورزش ناشنوایان خراسان مقام دوم رشته فوتسال را دریافت کردم. در سال 1398 در مسابقات قهرمانی کشور کشتی آزاد رده سنی نوجوانان در استان البرز وزن 55کیلو به مدال طلا دست یافتم و در سال 1401 در مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی کشتی ناشنوایان در تهران موفق به کسب مقام اول وزن 61 کیلو کشتی جوانان شدم.
همچنین در مسابقات کشتی شهرداری سال 1401 در مشهد رده سنی جوانان و بزرگسالان، وزن 65کیلو مدال طلا مسابقات را بدست آوردم و در سال 1402 در مسابقات جهانی کشتی آزاد ناشنوایان رده سنی جوانان در وزن 61 کیلو گرم در کشور قرقیزستان موفق به کسب مدال نقره این وزن شدم.

وی در پایان از مسئولین  می خواهد از کشتی گیران ناشنوایی استان حمایت همه جانبه داشته باشند و مسیر را برای ورود بیشتر کشتی گیران ناشنوا به  تیم ملی کشتی هموار نمایند.

  • گروه خبری : اخبار ,اخبار استان ها,خراسان رضوی
  • کد خبر : 7989
کلمات کلیدی
روابط عمومی  خراسان رضوی

روابط عمومی خراسان رضوی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید