• انتشار: 1403/03/30 - 23:53
  • تعداد بازدید: 46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

من برای ورود به زندگی آماده شده ام

برپایی جشن فارغ التحصیلی برای دانش اموزان هنرستان با نیاز های ویژه امام صادق شهرستان ساری

8965.mp3 من برای ورود به زندگی آماده شده ام

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان مازندران مدیر خلاق هنرستان با نیاز های ویژه امام صادق شهرستان ساری، با کمک خیرین و جمعی از اولیای مدرسه در پایان سال تحصیلی جشن فارغ التحصیلی برگزار کرد. 

سید سروش ساداتی جمالی رییس آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران گفت: در هنرستان امام صادق شهرستان ساری، برای دانش آموزان پایه نهم پیش حرفه ای و پایه دوازدهم ناشنوایان که یک مقطع تحصیلی را با موفقیت به پایان رساندند مراسمی با اهدا جوایز، لوح تقدیر و عکس یادگاری با پوشش فارغ التحصیلی برگزار شد.

وی افزود: هدف از اجرای این مراسمات در مدارس استثنایی، بالابردن اعتماد به نفس دانش آموزان عزیز است تا باور کنند که با به پایان رساندن یک مقطع تحصیلی، در واقع آن ها توان ورود به زیست اجتماعی و شهروندی را کسب کرده اند و قدرت رویارویی با مسیر پیش روی زندگی را دارند.

ایشان در ادامه یاد آور شدند: دانش آموزان با مشاهده و تحسین  موفقیت های کوچک و مستمر، توانایی لازم و کافی برای تجربه یک زندگی سالم را به دست می آورند و این رسالت و وظیفه ی ما به عنوان متولیان آموزشی کشور هست تا بستر مناسب خود شکوفایی آن ها را فراهم آوریم. 

 

  • گروه خبری : اخبار ,اخبار استان ها,مازندران
  • کد خبر : 8965
کلمات کلیدی
روابط عمومی مازندران

روابط عمومی مازندران

تصاویر