• انتشار: 1403/06/26 - 08:43
  • تعداد بازدید: 21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست صمیمانه رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز با مدیران مدارس استثنایی و مراکز جامع استان

9674.mp3 نشست صمیمانه رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز با مدیران مدارس استثنایی و مراکز جامع استان

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی استان البرز، نشست صمیمانه رئیس اداره آموزش وپرورش استثنایی استان البرز، معاون، کارشناسان مسئول وکارشناسان با مدیران مدارس استثنایی و مراکز جامع در روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۵ در سالن اجتماعات کانون فرهنگی وهنری شهید فهمیده برگزار شد.

حمید سلیمانی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز در این نشست ضمن گفتگوی همدلانه با مدیران مدارس استثنایی و مراکز جامع گفت: خط و مشی آموزش وپرورش استثنایی استان البرز مطابق با راهبردهای وزیر آموزش و پرورش بر سه محور عدالت بخشی، کیفی بخشی و ارتقای آموزش و پرورش به عنوان مهمترین رویکردهای آموزش و پروش در دوره جدید باشد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز ضمن بررسی چالش‌ها، مشکلات در مدارس استثنایی و مراکز جامع گفت: باید قبل از آغاز سال تحصیلی پروژه مهر را به اتمام رسانده و مقدمات و تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس استثنایی و مراکز جامع را برنامه ریزی کرد که بتوانیم محیط شاد و امنی را برای دانش‌اموزان با نیازهای ویژه به وجود بیاوریم، که برای این امر باید از ظرفیت های مختلف دستگاهای اجرایی یاری گرفت.

در انتهای نشست از سرکار خانم گیتی عرفانیان و زینب رحمتی همکاران آموزش و پرورش استثنایی استان که به درجه بازنشستگی نائل آمدند تقدیر و تشکر به عمل آمد و از زحمات این بزرگواران قدردانی شده است.

  • گروه خبری : اخبار ,اخبار استان ها,البرز
  • کد خبر : 9674
کلمات کلیدی
روابط عمومی البرز

روابط عمومی البرز

تصاویر