• انتشار: 1403/03/14 - 06:00
  • تعداد بازدید: 57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان سیستان و بلوچستان به مناسبت رحلت جانسوز امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد

8875.mp3 پیام رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان سیستان و بلوچستان به مناسبت رحلت جانسوز امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد
ذبیح الله اللهی رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان سیستان و بلوچستان با صدور پیامی ضمن بزرگداشت قیام پانزده خرداد سالروز عروج ملکوتی امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران را تسلیت گفت.
 
به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی استان سیستان و بلوچستان، متن پیام به شرح ذیل می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
چهاردهم خرداد ۱۴۰۳ سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است. مرد تاریخ سازی که با تکیه بر سلاح ایمان با وجود جنایت‌ها و توطئه‌‌های بی‌‌شمار مستکبران جهانی بر سلطه شیطانی آمریکا در کشور عزیزمان ایران پایان داد.
مدرسه از نگاه معمار کبیر انقلاب مهمتر از دانشگاه است چرا که رشد عقلی بچه ها در این دوره شکل می گیرد. امید است معلمان و دانش آموزان با تیکه بر توانمندی ها، ظرفیت ها و تعقیب آرمان‌ها و اهداف بلند آن حضرت با معرفی و ترویج اندیشه های امام راحل گامی بلند برای اهداف تعلیم و تربیت جامعه اسلامی بردارند. 
بدون شک در نبود آن عبد صالح خدا که برای مستضعفین عالم همواره ضایعه ای جبران ناپذیر است به یمن رهبری آینده‌نگرانه و هوشمندانه جانشین برحق ایشان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) با پشتکار شما فرهنگیان و دانش آموزان سازنده آینده ای پر امید و سرشار از درخشش و سربلندی برای ملت شریف ایران هستیم.
 
اینجانب ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد، سالروز رحلت جانسوز حضرت امام خمینی (ره) را به مردم شریف و مومن به ویژه جامعه فرهنگیان و دانش آموزان تسلیت عرض می کنم. و از خداوند متعال تعجیل در فرج مبارک حضرت صاحب الزمان (عج)، عزت و اقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیروزی و سربلندی همه مستضعفان عالم را مسئلت دارم.

 

  • گروه خبری : اخبار ,اخبار استان ها,سیستان و بلوچستان
  • کد خبر : 8875
کلمات کلیدی
روابط عمومی سیستان و بلوچستان

روابط عمومی سیستان و بلوچستان