• انتشار: 1403/04/16 - 08:35
  • تعداد بازدید: 292
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام قدردانی رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان سیستان و بلوچستان از مشارکت پرشور مردم شریف استان در دور دوم انتخابات

9182.mp3 پیام قدردانی رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان سیستان و بلوچستان از مشارکت پرشور مردم شریف استان در دور دوم انتخابات

ذبیح الله اللهی رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان سیستان و بلوچستان با صدور پیامی از حضور پرشور مردم شریف و ولایتمدار استان در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قدردانی نمود.
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی استان سیستان و بلوچستان، متن پیام به شرح ذیل می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم

حماسه حضور مردم شریف استان به ویژه فرهنگیان در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پاسخی محکم، هوشمندانه و قاطعی بود که به دسیسه های دشمنان کشور عزیزمان ایران داده شد. بدون تردید برنده اصلی این انتخابات شما مردم بصیر و زمان‌شناس هستید که با حضور پرشور و معنادار خود در پای صندوق های رای به ندای رهبر حکیم انقلاب لبیک گفتید و دشمنان جمهوری اسلامی ایران را ناامید کرده و پیام آشکار مردمسالاری دینی را در جامعه بین الملل مخابره نمودید.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور محترم آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهیدشان، از حضور آگاهانه، پرشور و غرورانگیز شما مردم شریف استان به ویژه جامعه فرهنگیان که با احساس مسئولیت و در راستای صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفتند؛ صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم. امید است رئیس جمهور منتخب مردم با تکیه بر قانون اساسی در راه رفع مشکلات کشور گام های موثری برای شکوه، عظمت و اقتدار ملت ایران بردارد.

  • گروه خبری : اخبار ,اخبار استان ها,سیستان و بلوچستان
  • کد خبر : 9182
کلمات کلیدی
روابط عمومی سیستان و بلوچستان

روابط عمومی سیستان و بلوچستان