• انتشار: 1403/02/20 - 09:56
  • تعداد بازدید: 104
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در آیین محوری تجلیل از معلمان نمونه استانی؛

کسب افتخار «معلم نمونه استانی» توسط ۳ همکار مجموعه آموزش و پرورش استثنایی استان سیستان و بلوچستان

8683.mp3 کسب افتخار «معلم نمونه استانی» توسط ۳ همکار مجموعه آموزش و پرورش استثنایی استان سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی استان سیستان و بلوچستان، صبح روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ آیین محوری تجلیل از معلمان نمونه استانی با حضور کرمی استاندار، بروشکی مدیرکل آموزش و پرورش، اللهی رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان و سایر مسئولین استانی و شعرستانی در محل سالن اجتماعات شهید عالی برگزار شد.
بروشکی در این مراسم ضمن تبریک به معلمان نمونه افزود: هویت بخشی به دانش آموزان و شکل گرفتن شخصیت آنان در ابعاد مختلف در محیط مدرسه و کلاس درس و توسط معلم اتفاق می افتد.
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ادامه داد: اگر چه به ظاهر دانش آموزان در قیاس با زمانی که در منزل حضور دارند ساعات کمتری در مدرسه به سر می برند؛ اما همین زمان کم مهمترین موقعیت در تربیت شخصیت آنان محسوب می شود و بسیار حائز اهمیت است.
بروشکی تصریح کرد: معلم موفق معلمی است که با شناخت کامل از دانش آموزان خود و توانمندی آنان، در مدیریت کلاس درس و بهره گیری از ظرفیت بالقوه مخاطبان، کلاسی تعاملی را ایجاد و اداره نماید.
گفتنی است از مجموعه آموزش و پرورش استثنایی استان سرکار خانم فاطمه دهمرده از آموزشگاه هنر شهرستان زهک، سرکارخانم زهرا تقوی از آموزشگاه هدایت شهرستان چابهار و سرکارخانم سارا کیخا از آموزشگاه متوسطه فجر موفق به کسب عنوان معلم نمونه استانی شدند.

  • گروه خبری : اخبار ,اخبار استان ها,سیستان و بلوچستان
  • کد خبر : 8683
کلمات کلیدی
روابط عمومی سیستان و بلوچستان

روابط عمومی سیستان و بلوچستان

تصاویر