• انتشار: 1401/07/16 - 07:06
  • تعداد بازدید: 1314
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور صورت گرفت؛

افتتاح مدرسه خیرساز ایمان ویژه دانش آموزان با آسیب شنوایی و جسمی- حرکتی در استان قم

6455.mp3 افتتاح مدرسه خیرساز ایمان ویژه دانش آموزان با آسیب شنوایی و جسمی- حرکتی در استان قم

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش قم،  مدرسه خیر ساز ایمان با حضور رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، حمید طریفی حسینی،  علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم، اربابی خیر مدرسه ساز،قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و جمعی از مسئولین کشوری و استانی افتتاح شد.

در این مراسم حمید طریفی حسینی خیرین مدرسه ساز را شرکای راهبردی آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت  هدفی که ما در نظام تعلیم و تربیت برای انتقال مفاهیم و  ارزش هایی چون انفاق، ایثار، فداکاری و گذشت به دانش آموزان دنبال می کنیم، خیرین  محترم با عمل خود انجام می دهند.

وی افزود: این عمل خداپسندانه ضمن داشتن اجر آخروی و دنیوی برای این عزیزان ثمرات بزرگی برای نظام تعلیم و تربیت داشته باشد.

در ادامه رحیمی مدیر کل آموزش و پرورش استان قم  با اشاره به آیه 11 سوره صف،  خیرین مدرسه ساز را مصداق  این آیه دانست و ساخت این مجموعه آموزشی، توانبخشی را جزو آثار فاخر استان قم برشمرد.

 گفتنی است، مجتمع آموزشی – توانبخشی ایمان ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه آسیب دیده شنوایی و جسمی و حرکتی در 4 طبقه شامل سالن اجتماعات، مجتمع توانبخشی، سالن چند منظوره و مدرسه ای در دوطبقه و در مساحتی بالغ بر 2600 متر مربع شامل 12 کلاس درس و 9 واحد اداری، جنبی و کارگاهی، نمازخانه و سالن چندمنظوره در سال 1400 شروع به ساخت کرد و در مهر ماه 1402-1401 به بهره برداری رسید.

 شایان ذکر است در حاشیه این مراسم حمید طریفی حسینی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از  مدرسه حسین مسعودیان که مراحل پایان کار خود را می گذارند بازدید کرد و از نزدیک در جریان اتمام مراحل ساخت این مجموعه آموزشی واقع در منطقه پردیسان قم قرار گرفت.

  • گروه خبری : اسلایدر,اخبار ,اخبار ریاست
  • کد خبر : 6455
کلمات کلیدی
امید قنبرپور

امید قنبرپور

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید