انتشار صد و شصت و یکمین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی
صد و شصت و یکمین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی با مقالاتی در زمینه دانش آموزان کم توانی ذهنی، دانش آموزان با آسیب بینایی، دانش آموزان دیرآموز ، اختلالات طیف اتیسم، ناتوانی های ویژه یادگیری و پردازش شنیداری منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، این شماره از نشریه تعلیم و تربیت استثنایی شامل مقالاتی با عناوین «مقایسه حرمت خود، خودکارآمدی و اضطراب اجتماعی دانش آموزان کم توان ذهنی با و بدون تجربه های تحصیل در مدارس آموزش عمومی»، «تاثیر آموزش مهارت های اجتماعی براساس الگوی شناخت اجتماعی اوزنوف بر همدلی و تعامل اجتماعی کودکان اختلال طیف اتیسم با کنش وری بالا»، «اثربخشی توانبخشی عصب روانشناختی برالگوی امواج مغزی در افراد با ناتوانی های یادگیری ریاضی و خواندن»، «اثربخشی برنامه ی تاب آوری پنسیلوانیا بر بهزیستی ذهنی و فشار روانی ناشی از انتظارات تحصیلی دانش آموزان با آسیب بینایی شهر تهران»، «اثربخشی آموزش یکپارچگی حسی حرکتی بر حافظه فعال و هماهنگی دیداری حرکتی دانش آموزان نارساخوان»، «کاستی های پردازش شنوایی کودکان» و «تاثیر مداخله ی زودهنگام در کسب مهارت های آمادگی تحصیلی نوآموزان دیرآموز» می باشد.
این دو ماهنامه علمی دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات وزارت علوم تحقیقات و فناوری است و علاقه مندان می توانند از طریق نشانی http://exceptionaleducation.ir / به مقالات نشریه دسترسی داشته یا مقالات خود را برای بررسی و چاپ ارسال نمایند.
نظر دهید