• انتشار: 1400/08/09 - 14:13
  • تعداد بازدید: 960
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

انتشار صد و شصت و یکمین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی

صد و شصت و یکمین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی  با مقالاتی در زمینه  دانش آموزان کم توانی ذهنی، دانش آموزان با آسیب بینایی، دانش آموزان دیرآموز ، اختلالات طیف اتیسم، ناتوانی های ویژه یادگیری و پردازش شنیداری منتشر شد. ‏

5317.mp3 انتشار صد و شصت و یکمین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، این شماره از نشریه تعلیم و تربیت استثنایی  شامل مقالاتی با عناوین «مقایسه حرمت خود، خودکارآمدی و اضطراب اجتماعی دانش آموزان کم توان ذهنی با و بدون تجربه های تحصیل در مدارس آموزش عمومی»، «تاثیر آموزش مهارت های اجتماعی براساس الگوی شناخت اجتماعی اوزنوف بر همدلی و تعامل اجتماعی کودکان اختلال طیف اتیسم با کنش وری بالا»، «اثربخشی توانبخشی عصب روانشناختی برالگوی امواج مغزی در افراد با ناتوانی های یادگیری  ریاضی و خواندن»، «اثربخشی برنامه ی تاب آوری پنسیلوانیا بر بهزیستی ذهنی و فشار روانی ناشی از انتظارات  تحصیلی دانش آموزان با آسیب بینایی شهر تهران»،  «اثربخشی آموزش یکپارچگی حسی حرکتی بر حافظه فعال و هماهنگی دیداری حرکتی دانش آموزان نارساخوان»، «کاستی های پردازش شنوایی کودکان» و «تاثیر مداخله ی زودهنگام در کسب مهارت های آمادگی تحصیلی  نوآموزان دیرآموز»  می باشد.

 این دو ماهنامه علمی دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات وزارت علوم تحقیقات و فناوری است و علاقه مندان می توانند از طریق نشانی  http://exceptionaleducation.ir /  به مقالات نشریه دسترسی داشته یا مقالات خود را برای بررسی و چاپ ارسال نمایند.

فایل نشریه را از اینجا دریافت کنید.

  • گروه خبری : اسلایدر,اخبار ریاست
  • کد خبر : 5317
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید