• انتشار: 1399/11/13 - 16:58
  • تعداد بازدید: 1368
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دکتر حسینی خبر داد؛

اهدای بیش از ۳۲ هزار تبلت به دانش آموزان محروم استان خوزستان

معاون و جانشین وزیر در طرح هدایت در دیدار با علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی که در محل سازمان آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد از اهدای 32 هزار و 500 تبلت و وسایل هوشمند آموزشی توسط دستگاه اجرایی، نهادها و خیرین به دانش آموزان نیازمند استان خوزستان خبر داد.

3966.mp3 اهدای بیش از ۳۲ هزار تبلت به دانش آموزان محروم استان خوزستان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش وپرورش استثنایی ، دکتر سید جواد حسینی در این دیدار با اعلام این خبر افزود: در بین استان های کشور، استان خوزستان بیشترین میزان تبلت و تجهیزات هوشمند آموزشی را تاکنون به دانش آموزان محروم و نیازمند اهدا کرده است. 
وی با بیان اینکه 70 درصد دانش آموزان در  شبکه شاد حضور دارند افزود:  30 درصد دانش آموزان  امکان اتصال به شبکه شاد به دلیل عدم دسترسی به  اینترنت و یا  تجهیزات هوشمند آموزشی  ندارند و باید تمام تلاش خود را برای دسترسی این دانش آموزان به شبکه شاد بکار ببندیم.
وی افزود: در صورت تامین نیمی از اعتبارت  تهیه تجهیزات هوشمند آموزشی توسط استان ها و از طریق منابع داخلی، نیم دیگر  اعتبار مورد نیاز از طریق طرح هدایت و با مشارکت خیرین و دستگاههای اجرایی تامین خواهد شد.
 
حسینی با بیان اینکه بر اساس آمایش سرزمینی 210 مدرسه  استثنایی در کل کشور برای  رسیدن به حدقل استاندارد ها نیاز است گفت : از این تعداد 11 مدرسه مربوط به استان خوزستان است  که مسجد سلیمان نیز 2 مدرسه نیاز دارد و در صورت تامین زمین توسط استان، ساخت این مدارس با مشارکت خیرین و سازمان نوسازی مدارس آغاز خواهد شد.
 معاون وزیر با بیان اینکه دانش آموزان با نیاز های ویژه  علاوه بر آموزش و پرورش نیاز به  خدمات توانبخشی نیز دارند، گفت : تامین تجهیزات مورد نیاز دانش آموزان نیازمند از طریق  نهضت توان افزایی در حال انجام است و کمیسیون تلفیق مجلس نیز مبلغی در بودجه سال آینده برای تامین این تجهیزات دیده است.
 ‏
 ‏معاون وزیر با بیان اینکه ۱۰ درصد ردیف استخدامی آموزش و پرورش به صورت ردیف مستقل برای آموزش و پرورش استثنایی در نظرگرفته شده است، گفت: تا دوسال آینده مشکلات نیروی انسانی آموزش وپرورش استثنایی برطرف خواهد شد.

  • گروه خبری : اسلایدر,اخبار ریاست
  • کد خبر : 3966
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید