معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در شیراز تاکید کرد:
باید متناسب سازی فضاهای عمومی در جامعه ویژه دانش آموزان استثنایی مورد توجه قرار گیرد
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با تاکید بر متناسب سازی فضاهای ویژه دانش آموزان استثنایی اظهار کرد: در این سازمان هیچ تفاوتی بین دانش آموزان عادی با دانش آموزان با نیازهای ویژه قائل نیستیم، بلکه ارائه تسهیلات و آماده سازی زیرساختهای لازم برای دانش آموزان با نیازهای ویژه مورد توجه است.
به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور،حمید طریفی حسینی در سفر به شیراز با حضور در دبستان دخترانه ماهر و آموزشگاه کودکان استثنایی گلها از نزدیک در جریان فرآیند آموزشی این مدارس قرار گرفت.
وی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: لحظاتی که در بین بچه ها قرار میگیریم بسیار مسرت بخش است امیدوارم سال تحصیلی پر برکتی را پیش رو داشته باشیم.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی بر متناسب سازی فضاها ویژه دانش آموزان استثنایی تاکید و عنوان کرد: در سازمان آموزش و پرورش استثنایی هیچ تفاوتی بین دانش آموزان عادی با دانش آموزان با نیازهای ویژه قائل نیستیم، آنچه مورد توجه است ارائه تسهیلات و آماده سازی زیرساختهای لازم برای دانش آموزان با نیازهای ویژه است.
طریفی حسینی تصریح کرد: تلاش میکنیم شرایط و مسیر پیشرفت دانش آموزان را در جهت استعداد آنها فراهم کنیم.
وی ادامه داد: تک تک دانش آموزان استثنایی در رشد و تعالی کشور نقش دارند زیرا هریک از آنها استعداد، توانمندیها و ظرفبتهای خاصی دارند، بنابراین نیازهای ویژهای نیز دارند که ما باید آنها را تامین کنیم.
طریفی حسینی اضافه کرد: متعهدیم شرایط تعلیم و تربیت با کیفیت را برای دانش آموزان استثنایی فراهم کنیم، بنابراین در سالهای اخیر مجدانه تلاش کردیم این ماموریت را به خوبی انجام دهیم.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با اشاره به همکاری موثر خانوادهها با این سازمان افزود: در مواردی که دانش آموز مشکل جسمی حرکتی دارد خانواده بسیار تلاش میکند و زحمت میکشد.
وی گفت: همکاری خوب خانوادهها با این سازمان باعث شد تا ناتوانیهای دانش آموزان را جبران کنیم.
نظر دهید