• انتشار: 1401/07/20 - 13:16
  • تعداد بازدید: 1310
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در شیراز تاکید کرد:

باید متناسب سازی فضاهای عمومی در جامعه ویژه دانش آموزان استثنایی مورد توجه قرار گیرد

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با تاکید بر متناسب سازی فضاهای ویژه دانش آموزان استثنایی اظهار کرد: در این سازمان هیچ تفاوتی بین دانش آموزان عادی با دانش آموزان با نیازهای ویژه قائل نیستیم، بلکه ارائه تسهیلات و آماده سازی زیرساخت‎های لازم برای دانش آموزان با نیازهای ویژه مورد توجه است.

6468.mp3 باید متناسب سازی فضاهای عمومی در جامعه ویژه دانش آموزان استثنایی مورد توجه قرار گیرد

 به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور،حمید طریفی حسینی در سفر به شیراز با حضور در دبستان دخترانه ماهر و آموزشگاه کودکان استثنایی گل‎ها از نزدیک در جریان فرآیند آموزشی این مدارس قرار گرفت.
وی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: لحظاتی که در بین بچه ها قرار می‎گیریم بسیار مسرت بخش است امیدوارم سال تحصیلی پر برکتی را پیش رو داشته باشیم.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی بر متناسب سازی فضاها ویژه دانش آموزان استثنایی تاکید و عنوان کرد: در سازمان آموزش و پرورش استثنایی هیچ تفاوتی بین دانش آموزان عادی با دانش آموزان با نیازهای ویژه قائل نیستیم، آنچه مورد توجه است ارائه تسهیلات و آماده سازی زیرساخت‎های لازم برای دانش آموزان با نیازهای ویژه است.
طریفی حسینی تصریح کرد: تلاش می‎کنیم شرایط و مسیر پیشرفت دانش آموزان را در جهت استعداد آن‎ها فراهم کنیم.
وی ادامه داد: تک تک دانش آموزان استثنایی در رشد و تعالی کشور نقش دارند زیرا هریک از آن‎ها استعداد، توانمندی‎ها و ظرفبت‎های خاصی دارند، بنابراین نیازهای ویژه‎ای نیز دارند که ما باید آن‎ها را تامین کنیم.
طریفی حسینی اضافه کرد: متعهدیم شرایط تعلیم و تربیت با کیفیت را برای دانش آموزان استثنایی فراهم کنیم، بنابراین در سال‎های اخیر مجدانه تلاش کردیم این ماموریت را به خوبی انجام دهیم.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با اشاره به همکاری موثر خانواده‎ها با این سازمان افزود: در مواردی که دانش آموز مشکل جسمی حرکتی دارد خانواده بسیار تلاش می‎کند و زحمت می‎کشد.
وی گفت: همکاری خوب خانواده‎ها با این سازمان باعث شد تا ناتوانی‎های دانش آموزان را جبران کنیم.

  • گروه خبری : اسلایدر,اخبار ,اخبار موضوعی,اخبار استان ها,اخبار ریاست
  • کد خبر : 6468
کلمات کلیدی
حسین محمدی

حسین محمدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید