• انتشار: 1400/05/21 - 11:16
  • تعداد بازدید: 1634
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی خبر داد؛

برگزاری اولین دوره جشنواره آینه داران آفتاب (عاشورائیان) ویژه آموزش و پرورش استثنایی

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: اولین دوره جشنواره آینه داران آفتاب (عاشورائیان) به میزبانی آموزش و پرورش استثنایی چهارمحال بختیاری برگزار خواهد شد.

4936.mp3 برگزاری اولین دوره جشنواره آینه داران آفتاب (عاشورائیان) ویژه آموزش و پرورش استثنایی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، دکتر سید جواد حسینی با اعلام این خبر گفت: یکی از رسالت های آموزش و پرورش ترویج فرهنگ عاشورا است  که در اسناد بالادستی به ویژه سند تحول بنیادین  مورد تأکید قرار گرفته است.
وی گفت:  همایش آینه داران آفتاب با هدف ترویج و تحکیم فرهنگ پایداری، ایثار، شهادت، رشادت و از خودگذشتگی شهدای دانش آموز و فرهنگی آموزش و پرورش به نسل آینده و نیز ضرورت حفظ و انتقال ارزش های عاشورا، ارتقاء سطح آگاهی نسل امروز نسبت به باورهای دینی و ارزش های اسلامی و آشنایی دانش آموزان با سیره عملی معصومین  برگزار خواهد شد.

معاون وزیر در ادامه گفت: این  جشنواره در ۲۱ رشته ویژه کارکنان و ۲۲ رشته ویژه دانش آموزان با نیازهای ویژه از ۱۹ مرداد ماه آغاز  و تا ۱۷ مهر سال ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.
 حسینی در پایان گفت: فرهنگیان شاغل در آموزش‌ و پرورش استثنایی و دانش آموزان با نیازهای ویژه سراسر کشور می توانند آثار خود را در قالب مقالات ویژه کارکنان، مقتل خوانی عاشورا، دلنوشته، قصه نویسی، قصه گویی، شعر، سرود، تصویرگری و نمایش، فیلم کوتاه، پویانمایی، مستند، موشن گرافی، عکس، خط، پوستر، اینفوگرافی و همچنین مداحی ویژه دانش آموزان با آسیب دیده بینایی، شنوایی و جسمی حرکتی با هوشبهر عادی و در دوره متوسطه اول و دوم طبق دستورالعمل ارسالی به استان ها به دبیرخانه جشنواره در استان چهارمحال و بختیاری ارسال نمایند.
لازم به ذکر است همزمان با میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع)  در سوم آبان، از برگزیدگان با اهداء لوح تقدیر و جوایز تجلیل خواهد شد. 

پوستر همایش را از اینجا دانلود کنید.

شیوه نامه همایش را از اینجا دانلود کنید.

  • گروه خبری : اسلایدر,اخبار ریاست
  • کد خبر : 4936
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید