• انتشار: 1400/11/25 - 14:21
  • تعداد بازدید: 1344
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری ویژه‌برنامه میلاد حضرت علی (ع) در سالن اجتماعات سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی

به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر نشستی با حضور حجت‌الاسلام یزدان‌پناه در محل سالن کنفرانس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی ویژه همکاران حوزه ستادی برگزار شد.

5752.mp3 برگزاری ویژه‌برنامه میلاد حضرت علی (ع) در سالن اجتماعات سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی، حجت‌الاسلام یزدان‌پناه در این نشست با بیان اینکه در قرآن کریم آیاتی وجود دارد که فضایل حضرت علی (ع) را توصیف می‌کنند، گفت: اهل شیعه و سنت درباره فضایل حضرت علی (ع) در قرآن کریم کتاب‌هایی نوشته‌اند و فضایل زیادی برای او برشمرده‌اند.

وی با بیان اینکه درباره بالاترین فضیلت حضرت (ع) در قرآن کریم بین علما اختلاف است، گفت: بعضی به فرمایش علی ابن موسی‌الرضا (ع) استناد می‌کنند و می‌گویند مراد از انْفسنا در آیه مباهله حضرت علی (ع) است و بالاترین فضیلت برای امام علی (ع) در این آیه  است.

وی افزود: بعضی دیگر بالاترین فضیلت حضرت  علی (ع) در آیه ویقول الّذین کفروا لسْت مرْسلًا قلْ کفى باللّه شهیدًا بیْنی وبیْنکمْ ومنْ عنْده علْم الْکتاب می‌دانند.

حجت‌الاسلام یزدان‌پناه به کتاب نهج‌البلاغه اشاره کرد و گفت: حضرت علی(ع) واجد فضایل و کمالات بسیاری هستند که جلوه آن ها در نهج‌البلاغه آمده است.

  • گروه خبری : اسلایدر,اخبار ریاست
  • کد خبر : 5752
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید