• انتشار: 1400/12/23 - 15:57
  • تعداد بازدید: 1348
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس سازمان آموزش و پروش استثنایی تاکید کرد؛

بسیج فقط تشکیلات نیست بلکه یک تفکر و اندیشه است

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در مراسم تقدیر از اعضای شورای پایگاه مقاوت بسیج شهید مفتح تاکید کرد: بسیج فقط تشکیلات نیست بلکه یک تفکر و اندیشه است.

5824.mp3 بسیج فقط تشکیلات نیست بلکه یک تفکر و اندیشه است

به گزارش و روابط عمومی امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، دکتر طریفی حسینی در این مراسم با بیان اینکه اولین هدف کلان سند تحول بنیادین آموزش و پرورش  به تربیت انسان تمام ساحتی بر اساس نظام معیار اسلامی اشاره دار‌د، بیان داشت: برای تحقق این هدف باید همه ارکان تعلیم و تربیت که در سند تحول بنیادین آمده است، به کار گرفته شوند و بسیج  به عنوان یکی از ارکان تعلیم و  تربیت می‌تواند در تحقق این هدف نقش موثری داشته باشد.

طریفی حسینی افزود: بسیج هم چنین در تحقق ساحت تربیتی اجتماعی و سیاسی سند تحول بنیادین می تواند یاری‌گر آموزش و پرورش باشد.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه مردمی سازی، عدالت تربیتی  و شفافیت سازی سه رویکرد حاکم بر دولت سیزدهم است، گفت: در رویکرد مردمی سازی به دنبال تدوین الگوی مشارکتی در آموزش و پرورش هستیم و می توان از ظرفیت بسیج نیز در این زمینه استفاده‌ شود.

معاون وزیر  در پایان  گفت: وقتی  به تجربیات گذشته نهادها در جامعه نگاهی می شود، بسیج  در عرصه های مختلف اجتماعی حضور داشته است و نیاز است در این زمینه جهاد تببین صورت بگیرد.

شایان ذکر است در پایان مراسم از اعضای شورای پایگاه مقاوت بسیج شهید مفتح با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

 

  • گروه خبری : اسلایدر,اخبار ریاست
  • کد خبر : 5824
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید