• انتشار: 1400/12/24 - 11:56
  • تعداد بازدید: 947
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بیست و نهمین جلسه کمیته اجرایی شبکه شاد وزارت آموزش و پرورش در سازمان آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد

صبح امروز با حضور حمیدزاده مشاور وزیر و مسئول قرارگاه آموزش و پرورش فناورانه، حبیبی مدیرکل مرکز فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش و هداوند معاون برنامه ریزی آموزشی و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی و سایر نمایندگان معاونت های وزارت آموزش و پروش "بیست و نهمین جلسه کمیته اجرایی شبکه شاد وزارت آموزش و پرورش" در محل سازمان آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد.

5826.mp3 بیست و نهمین جلسه کمیته اجرایی شبکه شاد وزارت آموزش و پرورش در سازمان آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، مجید هداوند معاون برنامه ریزی آموزشی و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی در این نشست با بیان اینکه شبکه شاد در زیست بوم کرونا جایگزین آموزش های حضوری شد، گفت: در این مدت بیش از 14 هزار محتوای آموزشی، پرورشی و  توانبخشی توسط معلمان آموزش و پرورش استثنایی استان ها  تولید  شد و پس از بررسی بیش از 10 هزار محتوای آموزشی استاندارد در شبکه شاد بارگذاری شد.

وی افزود: هم چنین در شبکه شاد  بیش از 800 کانال برای بارگذاری این محتوا ها ایجاد شده است.

هداوند در پایان گفت: شبکه شاد تنها شبکه مجازی وزارت آموزش و پرورش است که می توان از این ظرفیت در دوران پسا کرونا  به عنوان مکمل آموزش های حضوری استفاده کرد.  

شایان ذکر است در این نشست اعضای کمیته شبکه شاد  پیرامون چالش های پیش روی شبکه شاد و راهکارهای برون رفت از این چالش ها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

  • گروه خبری : اخبار ریاست
  • کد خبر : 5826
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید