• انتشار: 1400/10/14 - 12:51
  • تعداد بازدید: 2193
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور عطاران مشاور وزیر در سازمان آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد؛

تکریم دکتر سید جواد حسینی و معارفه دکتر حمید طریفی حسینی به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی

با حضور عطاران مشاور وزیر آموزش و پرورش، پرسنل حوزه ستادی و حضور ویدئو کنفرانسی روسای ادارات استثنایی مراسم تکریم سید جواد حسینی و معارفه حمید طریفی حسینی به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در محل سالن کنفرانس سازمان آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد.

5601.mp3 تکریم دکتر سید جواد حسینی و معارفه دکتر حمید طریفی حسینی به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، در این نشست عطاران مشاور وزیر آموزش و پرورش ضمن تقدیر از فعالیت های دکتر  سید جواد حسینی در خدمت به دانش آموزان استثنایی گفت: دکتر سید جواد حسینی نگاه علمی و جامعه شناسانه به مقوله خدمت دارند و عنصر فعال اجتماعی در عرصه خدمت به مردم هستند.
وی افزود: استفاده از ظرفیت اجتماعی در توسعه زیرساخت های سازمان آموزش و پرورش استثنایی از جمله ویژگی های زمان خدمت دکتر حسینی در آموزش و پرورش استثنایی بود.
عطاران با بیان اینکه تلاش ویژه و جهادی دکتر حسینی در دوران کرونا برای تامین تبلت و گوشی هوشمند برای دانش آموزان کم برخوردار جای تقدیر دارد، گفت: یکی از ویژگی های کاری دکتر حسینی استفاده از ظرفیت درون و برون سازمانی برای ارتقای آموزش و پرورش استثنایی بود.
مشاور وزیر در ادامه در خصوص دکتر حمید طریفی حسینی گفت: دکتر طریفی حسینی یکی از رویش های انقلاب اسلامی و جوان های گام دوم انقلاب است.
وی افزود: بنای وزیر آموزش و پرورش استفاده از ظرفیت جوان های نخبه، تحصیلکرده، متخصص و متعهد است و یکی از این رویش ها دکتر طریفی است.
وی با اشاره به سوابق تحصیلی و کاری دکتر طریفی گفت: طریفی دکتری روانشناسی تربیتی دارد، در شش ساله اخیر در یکی از مراکز مشکلات ویژه یادگیری مشغول به خدمت بوده و از دل مجموعه آموزش و پرورش استثنایی انتخاب شده است.
وی تصریح کرد: دکتر طریفی جوانی نخبه، تحصیلکرده و گام دومی است که امید است ‌منشاء اثر در آموزش و پرورش استثنایی باشد.

  • گروه خبری : اسلایدر,اخبار ریاست
  • کد خبر : 5601
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید