• انتشار: 1403/07/03 - 15:36
  • تعداد بازدید: 272
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جلسه کارگروه تخصصی هوش مصنوعی در آموزش ویژه با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد

9747.mp3 جلسه کارگروه تخصصی هوش مصنوعی در آموزش ویژه با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد
به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی، روز سه‌شنبه جلسه کارگروه تخصصی «هوش مصنوعی و آموزش ویژه» با حضور دکتر الماسی، معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی، دکتر برقی معاون آموزشی، پرورشی و تربیتی بدنی، دکتر طوفانی‌نژاد عضو هیئت علمی گروه یادگیری الکترونیکی دانشکده آموزش پزشکی و فناوری‌های یادگیری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که به صورت برخط حضور داشتند، مهندس ثنایی فارغ‌التحصیل دانشگاه امیرکبیر و متخصص در حوزه هوش مصنوعی، دکتر قاسمی فارغ‌التحصیل دانشگاه تهران و متخصص در حوزه کودکان استثنایی و توانبخشی شناختی، و کارشناسان تخصصی سازمان برگزار شد.
 
در این جلسه، هر یک از حاضران که در زمینه هوش مصنوعی فعالیت دارند، نظرات خود را در خصوص کاربرد هوش مصنوعی در آموزش و پرورش استثنایی بیان کردند.
 
همچنین مقرر شد که هر یک از اعضا به‌طور مشخص و شفاف پیشنهادات خود را در زمینه کاربرد هوش مصنوعی در حوزه آموزش ویژه اولویت‌بندی و ارائه دهند.
 
در پایان جلسه، ابلاغ عضویت هر یک از اعضا در کارگروه تخصصی «هوش مصنوعی و آموزش ویژه» با امضای دکتر الماسی، معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی، تقدیم شد.
  • گروه خبری : اسلایدر,اخبار ,اخبار موضوعی,اخبار ریاست
  • کد خبر : 9747
کلمات کلیدی
حسین محمدی

حسین محمدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید