• انتشار: 1399/12/20 - 14:57
  • تعداد بازدید: 1063
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دکتر حسینی مطرح کرد؛

دسترسی ۷۸ درصد دانش آموزان استان ایلام به شبکه شاد/ ایجاد اولین پارک توانبخشی در ایلام/ اختصاص ۱۵ نوت تیکر ویژه دانش آموزان با آسیب بینایی استان ایلام

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی؛ در نشست شورای معاونین آموزش و پرورش استان ایلام به تشریح دستاوردهای سفر به این استان پرداخت.

4245.mp3 دسترسی ۷۸ درصد دانش آموزان استان ایلام به شبکه شاد/ ایجاد اولین پارک توانبخشی در ایلام/ اختصاص ۱۵ نوت تیکر ویژه دانش آموزان با آسیب بینایی استان ایلام

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی؛ دکتر سید جواد حسینی در این نشست ضمن تقدیر از فعالیت های آموزش و پرورش استان ایلام گفت: ۸۷ درصد دانش آموزان استان ایلام به شبکه شاد متصل هستند که از میانگین کشوری بالاتر است و نشان از فعالیت های گسترده آموزش و پرورش استان ایلام دارد.
وی افزود: ۹۱.۲ درصد دانش آموزان استثنایی این استان نیز به شبکه شاد متصل هستند و از آموزش های مجازی بهره مند می شوند.
حسینی با اشاره به افتتاح مرکز مشاوره و راهنمایی دانش آموزان استثنایی ایلام گفت: یکی از نیازهای این مرکز اتاق بازی است که اعتبار لازم برای ایجاد اتاق بازی به استان داده خواهد شد.
وی افزود: تخصیص اعتبار به مرکز مشکلات ویژه یادگیری ایلام، خرید تجهیزات رشته تجاری هنرستان حرفه ای پیامبر اعظم و ایجاد گلخانه در این هنرستان از جمله برنامه های آموزش و پرورش استثنایی برای استان ایلام است.

حسینی گفت: اولین پارک توانبخشی کشور به زودی در مدرسه استثنایی گلهای شهرستان ایلام راه اندازی خواهد شد.

وی افزود:راه اندازی پایگاه دائمی سنجش با اتاق آکوستیک در استان ایلام، راه اندازی یک مرکز جامع تشخیصی، مشاوره و توانبخشی و ساخت ۴ سالن ورزشی دویست متر مربعی درون مدرسه ای از جمله برنامه های آموزش و پرورش استثنایی برای استان ایلام است.
معاون وزیر از اختصاص ۱۵ نوت تیکر به دانش آموزان با آسیب بینایی استان ایلام خبر داد و گفت: تاکنون ۱۰۰ تبلت توسط سازمان آموزش و پرورش استثنایی به دانش آموزان کم برخوردار استان ایلام اهدا شده است.

وی افزود: در راستای نهضت توان افزایی، ۱۰۶۵ قلم تجهیزات توانبخشی، آموزشی و ورزشی برای دانش آموزان استثنایی ایلام باید تهیه شود  که  اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون نیاز دارد.

وی گفت: نیمی از اعتبار مورد نیاز خرید این تجهیزات توسط سازمان آموزش و پرورش استثنایی تامین خواهد شد
 

  • گروه خبری : اسلایدر,اخبار استان ها,اخبار ریاست
  • کد خبر : 4245
کلمات کلیدی
مدیر سیستم

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید