لیست اخبار صفحه :73
مهر نقطه آغاز عزیمت تمدن سازی و جامعه پروری است
دکتر حسینی در مراسم آغاز سال تحصیلی تاکید کرد؛

مهر نقطه آغاز عزیمت تمدن سازی و جامعه پروری است

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در آیین نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی در مدرسه نابینایان شهید محبی شهر تهران گفت: مهر نقطه آغاز عزیمت تمدن سازی و جامعه پروری است.

پیام رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی به افتتاحیه شانزدهمین جشنواره فرهنگی هنری دانش‌آموزان استثنایی

پیام رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی به افتتاحیه شانزدهمین جشنواره فرهنگی هنری دانش‌آموزان استثنایی

با پیام معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی، شانزدهمین جشنواره فرهنگی هنری، صنایع‌دستی و تجسمی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه به‌صورت مجازی و به میزبانی استان مازندران افتتاح شد.

رفع موانع و مشکلات احتمالی تفویض اختیار صدور احکام آموزش‌وپرورش استثنایی شهر تهران
دکتر حسینی در دیدار با مدیرکل شهر تهران خواستار شد؛

رفع موانع و مشکلات احتمالی تفویض اختیار صدور احکام آموزش‌وپرورش استثنایی شهر تهران

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی در دیدار با مدیرکل شهر تهران خواستار رفع موانع و مشکلات احتمالی تفویض اختیار صدور احکام آموزش‌وپرورش استثنایی شهر تهران شد.

بررسی نحوه اجرای مصوبه تفویض اختیار صدور احکام کارگزینی توسط ادارات استثنایی
با حضور معاون پشتیبانی سازمان در استان قم صورت گرفت؛

بررسی نحوه اجرای مصوبه تفویض اختیار صدور احکام کارگزینی توسط ادارات استثنایی

در سفر محرابی مقدم مدیر کل توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان آموزش و پرورش استثنایی به استان قم نحوه اجرای مصوبه تفویض اختیار صدور احکام کارگزینی توسط ادارات استثنایی بررسی شد.

تربیت نیروی انسانی کارآمد و سالم از طریق اشاعه فعالیت های ورزشی
دکتر حسینی در اختتامیه مسابقات شطرنج کارکنان آموزش و پرورش استثنایی تاکید کرد؛

تربیت نیروی انسانی کارآمد و سالم از طریق اشاعه فعالیت های ورزشی

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در اختتامیه بیست و یکمین دوره مسابقات شطرنج کارکنان شاغل در آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: تربیت نیروی انسانی کارآمد و سالم از طریق اشاعه فعالیت های ورزشی امکان پذیر است.

استلزامات و الگوی فعالیت آموزشی و تربیتی مراکز و مدارس استثنایی در سال تحصیلی 1401-1400
از سوی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی ابلاغ شد؛

استلزامات و الگوی فعالیت آموزشی و تربیتی مراکز و مدارس استثنایی در سال تحصیلی 1401-1400

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی، شیوه نامه « استلزامات و الگوی فعالیت آموزشی و تربیتی مراکز و مدارس استثنایی در شرایط همه گیری ویروس کرونا »، برای سال تحصیلی 1401-1400 را به ادارات آموزش و پرورش استثنایی استان ها ابلاغ کرد.

۱۱۹ هزار نفر از نوآموزان دارای "علائم شک برانگیز" هستند/ شناسایی ۲۲۰۰ کودک مشکوک به مشکلات جسمی حرکتی/ احتمال ابتلای ۴۵۰ نوآموز به اتیسم
معاون تشخیص و پیشگیری سازمان آموزش و پرورش استثنایی خبر داد؛

۱۱۹ هزار نفر از نوآموزان دارای "علائم شک برانگیز" هستند/ شناسایی ۲۲۰۰ کودک مشکوک به مشکلات جسمی حرکتی/ احتمال ابتلای ۴۵۰ نوآموز به اتیسم

معاون تشخیص و پیشگیری سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با اشاره به علائم مشکوک کودکان در پایگاه‌های سنجش سلامت گفت: تعداد ۱۹ هزار و ۴۰۰ نفر از کودکان مشکوک به مشکلات شنوایی، ۵۲ هزار و ۱۰۰ نفر از کودکان مشکوک به مشکلات بینایی،‌ دو هزار و ۲۰۰ نفر از کودکان مشکوک به مشکلات جسمی حرکتی و همچنین ۴۵۰ نفر از کودکان مشکوک به مشکلات اتیسم تشخیص داده شده‌اند.