• انتشار: 1400/11/11 - 14:20
  • تعداد بازدید: 1217
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جواد بهشتی برگزار شد؛

میز گفتگوی تخصصی با موضوع «آماده‌باش انتظار»

با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جواد بهشتی میز گفتگوی تخصصی با موضوع «آماده‌باش انتظار» در سالن کنفرانس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور برگزار شد.

5700.mp3 میز گفتگوی تخصصی با موضوع «آماده‌باش انتظار»

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جواد بهشتی در این نشست که از شبکه شاد نیز پخش شد، گفت: آگاهی از گذشته از طریق کتاب‌های موجود و اسناد در دسترس امکان‌پذیر است و اما در ارتباط با آینده منابعی وجود ندارد، لذا برای آگاهی از آینده از دو روش پیشگویی‌های بشری و پیشگویی‌های آسمانی استفاده می‌شود.

وی افزود: در پیشگویی‌های بشری دو مسئله ضریب خطا و ندیدن دوردست‌ها وجود دارد اما پیشگویی‌های آسمانی دارای اعتبار هستند.

سید جواد بهشتی به آیاتی از قرآن کریم درباره آینده اشاره کرد و گفت: در قرآن کریم گفته شده است آینده به دست مؤمنان صالح، مستضعفین و متقین رقم خواهد خورد.

وی با بیان اینکه درباره آینده دوکلمه امید و آرزو به کار برده می‌شود، تصریح کرد: آرزو خیالی و تحقق نیافتی است اما امید با تلاش و کوشش به دست می‌آید.

بهشتی با بیان اینکه بیش از 3 هزار حدیث درباره حضرت مهدی (عج) و انتظار برای ظهور وجود دارد که در آن‌ها به خصلت‌های یاران حضرت مهدی (عج) اشاره شده است، گفت: خداباوری و بندگی خدا، پژوهشگری، نوع‌دوستی و ورزیدگی از جمله خصلت‌های یاوران حضرت مهدی (عج) است.

ویدئو این سخنرانی را در پایین همین صفحه مشاهده کنید.

  • گروه خبری : اسلایدر,اخبار ریاست
  • کد خبر : 5700
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

فیلم ها

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید