• انتشار: 1400/04/10 - 13:46
  • تعداد بازدید: 1636
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی صورت گرفت؛

کلنگ احداث صد و چهل و ششمین مدرسه نهضت از خشت تا بهشت در شهرستان رامسر به زمین زده شد‌

با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در شهرستان رامسر کلنگ احداث صد و چهل و ششمین مدرسه نهضت از خشت تا بهشت در شهرستان رامسر استان مازندران به زمین زده شد‌.

4763.mp3 کلنگ احداث صد و چهل و ششمین مدرسه نهضت از خشت تا بهشت در شهرستان رامسر به زمین زده شد‌

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، دکتر سید جواد حسینی در آیین کلنگ زنی احداث این مدرسه خیر ساز گفت: بر اساس آمایش سرزمینی، آموزش و پرورش استثنایی به ۲۱۰ مدرسه برای رسیدن به حداقل استانداردها در کشور نیاز دارد.
وی افزود: ساخت این مدارس در قالب نهضت از خشت تا بهشت در یک سال و نیم گذشته آغاز شده است و با کلنگ زنی امروز تاکنون ۱۴۶ مدرسه از این  نهضت افتتاح و یا کلنگ زنی شده است.
وی با ذکر ویژگی های مدرسه خیر ساز سعید طالشی گفت: این مدرسه  خیرساز در کلیدی ترین مقطع یعنی ابتدایی یا بهشت تعلیم و تربیت و برای فرشتگان زمینی یعنی دانش آموزان استثنایی ساخته می شود.
حسینی با بیان اینکه فضا، تجهیزات و اعتبار مورد نیاز برای تعلیم و تربیت دانش آموزان استثنایی ۵ برابر بیشتر از دانش آموزان استثنایی است گفت: امید است به زودی شاهد جشن پایان نیاز به مدارس استثنایی در کشور باشیم تا این دانش آموزان بتوانند در فضاهای استاندارد تحصیل کنند.

شایان ذکر است مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز سعید طالشی در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع و زیر بنای ۱۰۶۰ متر مربع برای دانش آموزان استثنایی شهرستان رامسر ساخته خواهد شد
 

  • گروه خبری : اسلایدر,اخبار استان ها,اخبار ریاست
  • کد خبر : 4763
کلمات کلیدی
مدیر سیستم

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید