• انتشار: 1399/12/14 - 12:45
  • تعداد بازدید: 1753
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور ویدیو کنفرانسی دکتر حسینی صورت گرفت:

کلنگ احداث صد و سی و هفتمین مدرسه استثنایی طرح از خشت تا بهشت در پارس آباد اردبیل به زمین زده شد

با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، از طریق ویدیو کنفرانس یکصد و سی وهفتمین مدرسه استثنایی طرح از خشت تا بهشت در پارس آباد اردبیل کلنگ زنی شد.

4208.mp3 کلنگ احداث صد و سی و هفتمین مدرسه استثنایی طرح از خشت تا بهشت در پارس آباد اردبیل به زمین زده شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی؛  دراین مراسم که  با حضور مدیران مناطق و ناحیه آموزش و پرورش اردبیل به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه براساس  آمایش سرزمینی  ۲۱۰ مدرسه استثنایی در کشور نیاز است، گفت: تاکنون ۱۳۶ مدرسه استثنایی در کشور کلنگ زنی یا افتتاح شده است که یکصد و سی و هفتمین مدرسه نیز در پارس‌آباد  برای دانش آموزان مقطع پیش حرفه  و حرفه ای با کمک خیرین اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

حسینی با بیان اینکه  این مدارس در قالب طرح از خشت تا بهشت و با کمک خیرین در مناطق مختلف کشور در حال احداث و یا بهره‌برداری است، افزود: استان اردبیل  در این طرح به ۸ مدرسه  نیاز دارد و امروز یک مدرسه از این تعداد در پارس آباد کلنگ زنی شد و یک مدرسه اتیسم نیز به زودی در این استان کلنگ زنی خواهد شد.

حسینی با بیان اینکه  دانش آموزان با نیازه های ویژه  به آموزش های مهارتی نیاز دارند گفت : تاکنون ۳۶ رشته مهارتی برای دانش آموزان با نیاز های ویژه در مقطع پیش حرفه ای و حرفه ای ایجاد شده است.

 

 
  • گروه خبری : اسلایدر,اخبار استان ها,اخبار ریاست
  • کد خبر : 4208
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید