لیست اخبار صفحه :96
نشست رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی مازندران با  رئیس و دبیر کل کنفدراسیون ورزش ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه

نشست رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی مازندران با رئیس و دبیر کل کنفدراسیون ورزش ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران، صبح امروز « سید سروش ساداتی جمالی » رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی مازندران با « محمد پرگر » رئیس و دبیر کل کنفدراسیون ورزش ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه دیدار و گفتگو کردند

پایان مهلت نوبت گیری برنامه سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان استان مرکزی در روز ۲۰ اردیبهست

پایان مهلت نوبت گیری برنامه سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان استان مرکزی در روز ۲۰ اردیبهست

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی، امیر خسرونیا رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی و دبیر اجرایی ستاد هماهنگی سنجش استان از پایان مهلت نوبت گیری طرح سنجش در روز ۲۰ اردیبهست سال جاری و ضرورت نوبت گیری سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان ۱۴۰۲ (متولدین ۱۳۹۵/۷/۲ تا ۱۳۹۶/۷/۱) توسط والدین خبر داد.

فعالیت 10 مرکز جامع آموزش و پرورش استثنائی در خراسان شمالی

فعالیت 10 مرکز جامع آموزش و پرورش استثنائی در خراسان شمالی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در نشست مشترک با معاون پیشگیری، تشخیص و توانبخشی آموزش و پرورش استثنائی کشور، با اشاره به اینکه زیرساختهای آموزش و پرورش استثنائی در خراسان_شمالی، با حد مطلوب فاصله دارد، گفت: در این زمینه نیازمند حمایتهای سازمان آموزش و پرورش استثنائی کشور هستیم.

برنامه سنجش به پیش دبستانی یک و دو تعمیم می یابد
محمد مصطفوی معاون پیشگیری، تشخیص و توان‌بخشی سازمان آموزش‌ و پرورش استثنایی:

برنامه سنجش به پیش دبستانی یک و دو تعمیم می یابد

محمد مصطفوی معاون پیشگیری، تشخیص و توان‌بخشی سازمان آموزش‌ و پرورش استثنایی کشور در جلسه برنامه تحولی سنجش با مدیران مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله بهنگام رشدی و تربیتی استان گفت: برنامه سنجش به پیش دبستانی یک و دو تعمیم می یابد.

تألیف کتاب برای دانش‌آموز معلول جریانی فراتر از سازمان آموزش و پرورش استثنائی است
معاون آموزشی، پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش‌ و پرورش استثنایی؛

تألیف کتاب برای دانش‌آموز معلول جریانی فراتر از سازمان آموزش و پرورش استثنائی است

معاون آموزشی، پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش‌ و پرورش استثنایی معتقد است: «آموزش و پرورش استثنایی کشور خود به تنهایی نمی‌تواند همه نیازهای دانش‌آموزان استثنایی را مرتفع کند چون ابعاد مختلفی دارد و دانش‌آموزان نیازهای آموزشی مختلف دارند.»