افتخاری دیگر برای دانش آموزان و کارکنان آموزش و پرورش استثنایی مازندران
افتخارات دانش آموزان و کارکنان آموزش و پرورش استثنایی در هجدهمین جشنواره فرهنگی هنری
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان، با بیان اینکه جشنواره فرهنگی و هنری با هدف تربیت هنری، کشف، رشد و تقویت استعدادهای فرهنگی هنری و زیبایی شناسی دانش آموزان و کارکنان است و موجب رشد و شکوفایی استعدادهای هنری و فرهنگی آنان می شود؛ گفت: این مسابقات فرصتی برای بالابردن اعتماد به نفس، تقویت توانمندی، هدایت استعدادهای توانبخشی و تحقق ساحت زیبا شناختی سند تحول بنیادین است و امیدواریم که اقداماتی از این جهت به تحقق آموزش و پرورش تمام ساحتی در مدارس کمک کند.
رئیس آموزش و پرورش استثنایی مازندران:
شناخت استعدادها و توانمندی های دانش آموزان موجب حرکت به سمت مسیر موفقیت می شود
« سید سروش ساداتی جمالی » رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان در آئین اختتامیه ضمن قدردانی از عوامل اجرایی و کمیته برگزاری مسابقات، گفت: هجدهمین دوره مسابقات کشوری هنرهای آوایی و نمایشی دانش آموزان با نیاز ویژه که مزین با نام شهید دفاع مقدس شهید سید فضل اله حسینی معلم کودکان استثنایی استان مازندران، در بخش دختران از ۲۱ لغایت ۲۴ مردادماه و در بخش پسران از ۲۶ لغایت ۲۹ مردادماه در رشته های مختلف سرود، آواز، نوازندگی، همنوازی، سرود همگانی، صحنه ای، عروسکی و نمایشنامه خوانی به میزبانی استان مازندران با شرکت ۱۷ استان در بخش دختران و نزدیک به ۳۰۰ نفر و ۱۰ استان در بخش پسران به تعداد ۱۲۹ نفر برگزار شد.
هجدهمین دوره مسابقات کشوری هنرهای آوایی و نمایشی دانش آموزان با نیازهای ویژه به ایستگاه آخر رسید
اختتامیه هجدهمین دوره مسابقات کشوری هنرهای آوایی و نمایشی دانش آموزان با نیازهای ویژه در استان مازندران
« سید سروش ساداتی جمالی » رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان در آئین اختتامیه ضمن قدردانی از عوامل اجرایی و کمیته برگزاری مسابقات، گفت: هجدهمین دوره مسابقات کشوری هنرهای آوایی و نمایشی دانش آموزان با نیاز ویژه که مزین با نام شهید دفاع مقدس شهید سید فضل اله حسینی معلم کودکان استثنایی استان مازندران، در بخش دختران از ۲۱ لغایت ۲۴ مردادماه و در بخش پسران از ۲۶ لغایت ۲۹ مردادماه در رشته های مختلف سرود، آواز، نوازندگی، همنوازی، سرود همگانی، صحنه ای، عروسکی و نمایشنامه خوانی به میزبانی استان مازندران با شرکت ۱۷ استان در بخش دختران و نزدیک به ۳۰۰ نفر و ۱۰ استان در بخش پسران به تعداد ۱۲۹ نفر برگزار شد.
درخشش زرین برای مجموعه آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران
کسب رتبه ۴۱۶ کنکور سراسری توسط « مونا انتظاری » دانش آموز با آسیب بینایی
« مونا انتظاری » دانش آموز با آسیب بینایی در دبیرستان حضرت زینب (س) جویبار به صورت تلفیقی فراگیر تحصیل نموده است.
درخشش زرین برای مجموعه آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران
کسب رتبه ۱۱۸ کنکور سراسری توسط « نازنین قاسمیان » دانش آموز با آسیب جسمی حرکتی
« نازنین قاسمیان » دانش آموز با آسیب جسمی حرکتی در دبیرستان فرزانگان ۲ ساری به صورت تلفیقی فراگیر تحصیل نموده است.
درخشش زرین برای مجموعه آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران
کسب رتبه ۲۵ کنکور سراسری توسط « سید اسماعیل نصرالهی » دانش آموز با آسیب جسمی حرکتی شدید
« سید اسماعیل نصر الهی » دانش آموز با آسیب جسمی حرکتی شدید در دبیرستان نمونه دولتی امام صادق (ع) ساری به صورت تلفیقی فراگیر تحصیل نموده است.
افتحارات دانش آموزان با نیازهای ویژه مازندران در کنکور سراسری
پبام تبریک رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران به برگزیدگان کنکور سراسری ۱۴۰۲
رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران همزمان با اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ و کسب رتبه ۲۵ ، ۱۱۸ و ۴۱۶ کشوری کنکور علوم انسانی، زبان و هنر توسط دانش آموزان با نیازهای ویژه استان، طی پیامی این موفقیت را به دانشآموزان و اولیای آنان و همکاران استان تبریک گفت.
گزارش خبری
پوشش رسانه ای اخبار آموزش و پرورش استثنایی مازندران
« سید سروش ساداتی جمالی » رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران در حاشیه افتتاحیه هجدهمین دوره مسابقات کشوری هنرهای آوایی و نمایشی دانش آموزان با نیازهای ویژه با خبرنگار صدا و سیما در مورد اهداف برگزاری این دوره از مسابقات گفتگو کرد.
رئیس آموزش و پرورش استثنایی مازندران:
برنامه ملی توانمندسازی معلمان ارتقای صلاحیت حرفه ای معلمان در راستای کیفیت بخشی فرایند های یاددهی و یادگیری است
رئیس آموزش و پرورش استثنایی مازندران در افتتاحیه برنامه ملی توانمندسازی معلمان ابتدایی و کیفیت بخشی آموزشی با تاکید بر دانش آموزان با نیازهای ویژه که در راستای طرح شهید همت و با حضور عکافی مدیر سنجش سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در ساری برگزار شد؛ گفت: همه متولیان آموزش اذعان دارند که کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و تربیتی، اصلاح نظام حکمرانی و عدالت تربیتی سه حوزه مهم در آموزش و پرورش هستند که یکی از مهم ترین مولفه های این حوزه ارتقای صلاحیت حرفه ای معلمان در راستای کیفیت بخشی فرایند های یاددهی و یادگیری است.
