• انتشار: 1398/06/11 - 15:23
  • تعداد بازدید: 311
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

اطلاعیه ارسال مرحله دوم كتب درسي به انبار ادارات كل آموزش و پرورش استانها

1963.mp3 اطلاعیه ارسال مرحله دوم كتب درسي به انبار ادارات كل آموزش و پرورش استانها

رییس محترم اداره آموزش و پرورش استثنايي استان ...


 


با عنايت به ارسال مرحله دوم كتب درسي  به انبار ادارات كل آموزش و پرورش استانها، تاکید برتوجه و  رعايت موارد ذيل ضروری مي باشد. لذا مقتضي است با برنامه ريزي و اهتمام  به منظور ارسال كتب درسي قبل از 20 شهريور ماه به مدارس اقدام لازم به عمل آيد.


1- ضروريست با اهتمام بيشتر و هماهنگي موثر نماينده محترم كتب درسي آن اداره با موزع اداره كل در خصوص دريافت حواله كتب درسي و ليست آماری ثبت سفارش مدارس جهت توزیع کتب درسی اقدام لازم به عمل آيد.


2- در صورت عدم همكاري و هماهنگي موزع اداره كل با نماینده کتب درسی آن اداره موضوع را در اسرع وقت طي نامه اداري به ادره كل توسعه مديريت و پشتيباني اين سازمان اطلاع رساني شود.


3- الزامي است نماينده محترم آن اداره با هماهنگي موزع اداره كل و دريافت ليست مدارس در خصوص پيگيري آمار عدم ثبت سفارش كتب درسي براي دانش آموزان با توجه به ثبت نام در سامانه سناد اقدام و با همكاري مديران محترم مدارس اقدامات موثر را در اسرع وقت  به عمل آورند.


4- در صورت هرگونه مشكل در ثبت سفارش كتب درسي، مديران محترم مدارس مشخصات دانش آموز و مدرسه (كد مدرسه- نام دانش آموز- تلفن مديرمدرسه) را در اسرع وقت به اداره كل توسعه مديريت و پشتيباني این سازمان اطلاع رساني نمايند.


5- بديهي است با توجه بر اينكه سامانه ثبت سفارش كتب درسي لينك به سامانه سناد مي باشد، ثبت سفارش كتب درسي پس از  ثبت نام قطعي دانش آموزان و  به روزرسانی سناد قابل دسترس و مقدور مي باشد.


6- تمامي موارد عدم ثبت سفارش كتب درسی  در پايه دهم به دليل باز بودن سامانه سناد در ثبت نام رشته هاي قديمي است.مديران و معاونين محترم مدارس بايد در سامانه سناد دانش آموزان را در كد رشته هاي جديد اصلاح و ثبت نام كرده و سپس با به روزرسانی سامانه سناد موفق به سفارش كتب درسي خواهند شد.


7- مقتضي است مديران محترم مدارس نسبت به  تعيين تكليف وضعيت و ثبت نام  قطعی دانش آموزان انتقالي- توقف پايه- بين پايه- ورودي جديد در سامانه سناد اقدام لازم را به عمل آورند. بديهي است پس از ثبت نام قطعي و درج صحيح مشخصات و نوع معلوليت دانش آموزان امكان ثبت سفارش كتب درسي مقدور مي باشد.


8- مجدداً تاكيد مي گردد جهت تسريع در ارسال به موقع كتب درسي به مدارس تا تاریخ 20 شهریورماه  هماهنگي و همكاري مستمر نماينده كتب درسي آن اداره با موزع اداره كل ضروري و الزامي مي باشد.


قبلاً از تمامی زحمات و حسن همکاری  شما سپاسگزاري مي نمايد.


 


                                                                                           معاونت برنامه ریزی آموزشی و توان بخشی سازمان

  • گروه خبری : اطلاعیه برنامه ریزی آموزشی و توانبخشی
  • کد خبر : 1963
کلمات کلیدی