• انتشار: 1397/08/02 - 10:15
  • تعداد بازدید: 273
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری کارگاه بین المللی آموزشی رویکرد تلفیقی در فرایند تدریس و یادگیری دانش آموزان با نیازهای ویژه

کارگاه بین المللی آموزشی "رویکرد تلفیقی در فرایند تدریس و یادگیری دانش آموزان با نیازهای ویژه" در شهر ری برگزار شد.

1303.mp3 برگزاری کارگاه بین المللی آموزشی رویکرد تلفیقی در فرایند تدریس و یادگیری دانش آموزان با نیازهای ویژه
به گزارش روابط عمومي سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور، اين کارگاه بین المللی با حضور دکتر زارعی زوارکی (عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی)، پروفسور اشنایدر و دکتر زیلاس (اعضای هیئت علمی دانشگاه ژنو) از طریق ویدئو کنفرانس و اساتید رشته تکنولوژی آموزشی حاضر در کارگاه، در سالن اجتماعات مدرسه قدسی موفقیان شهر ری، برگزار شد.

اهداف، اصول، مزایا، چالش ها و مدل پیشنهادی رویکرد تلفیقی در آموزش ویژه و منابع قابل استناد و مفید در آموزش ویژه؛ توسط دکتر زارعی زوارکی (به صورت مجازی) دکتر طوفانی نژاد، دکتر مرادی و دکتر علیخانی (به صورت حضوری) معرفی شدند.

تجارب بین المللی توسط پروفسور اشنایدر و نمونه هایی از روش های نوین آموزش ویژه نظیر استفاده از شبیه سازی ها در آموزش و بازهای آموزشی و ... توسط دکتر زیلاس بیان شد.

محمد جمالی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهرستانهای استان تهران، ضمن خوشامدگویی، به بیان اهداف و برنامه ریزی های انجام شده در خصوص ارتقاء سطح علمی و انگیزش معلمان برای سال تحصیلی 98-1397 پرداخت و این کارگاه را در راستای رسیدن به همین اهداف برشمرد.

مرتضی علیخانی معاون اداره آموزش و پرورش استثنایی و مدیر برگزاری این کارگاه، از یرگزاری کارگاه تکمیلی در آذرماه جاری خبر داد.
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 1303
کلمات کلیدی