• انتشار: 1397/06/27 - 14:42
  • تعداد بازدید: 285
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
توسط سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور انجام شد

تدوین و هنجاریابی مقیاس هوشی وکسلر کودکان در ويرايش چهارم

تدوین و هنجاریابی مقیاس هوشی وکسلر کودکان_ ویرایش چهارم ،توسط سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور انجام پذیرفت و توزیع آن در مراکزدولتی و غیردولتی آموزشی و توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری 32 استان کشور صورت گرفت.

1247.mp3 تدوین و هنجاریابی مقیاس هوشی وکسلر کودکان در ويرايش چهارم
محسن غفوريان در گفت و گو با واحد روابط عمومي سازمان اظهارداشت: ضرورت استفاده از ابزارهای تشخیصی مورد وثوق به عنوان یکی از مولفه های تشخیصی و شناسایی دانش آموزان دارای مشکلات ویژه یادگیری در کنار سایر مولفه ها کاملا محسوس می باشد.

وي در تبیین این ضرورت افزود: افزایش هوش بین نسلی ایجاب می کند تا برنامه ریزان سازمان در جهت هنجاریابی و به روز رسانی آزمون های مورد نیاز در مراکز آموزشی و توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری تمهیدات لازم را در نظر داشته باشند.

معاون برنامه ریزی آموزشی و توانبخشي سازمان آموزش و پرورش استثنايي يادآور شد: در نیمه ی اول سال جاری تعداد 1500 نسخه ابزار تشخیصی وکسلر کودکان – ویرایش چهارم در مراكز دولتی وغير دولتي آموزشی و توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری توزيع شده است.
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 1247
کلمات کلیدی