جشنواره بازیهای آموزشی پویش و اندیشه ویژه معلمان مدارس استثنایی يزد برگزار شد
جشنواره بازیهای آموزشی پویش و اندیشه ویژه معلمان مدارس استثنایی استان يزد در سالن همایش های رسولیان آغاز شد.
جلسه آموزشی گروه تلفیقی فراگیر شهرستان ملایر برگزار شد
جلسه آموزشی گروه تلفیقی فراگیر شهرستان ملایر توسط آموزش و پرورش استثنایی استان همدان برگزار شد.
کارگاه آموزشی مهارت آموزی زبان اشاره ویژه گروه آسیب دیده شنوایی در استان هرمزگان
اولین کارگاه آموزشی مهارت آموزی زبان اشاره ویژه گروه آسیب دیده شنوایی برای همکاران مدارس استثنایی شهر بندرعباس(استان هرمزگان) برگزار شد.
مدیرکل ارزیابی عملکرد شهرداری تهران در جمع دانش آموزان با نیازهای ویژه كرمانشاه
مدیرکل ارزیابی عملکرد شهرداری تهران، به اتفاق هیأت همراه، در جمع دانش آموزان با نیازهای ویژه مرکز آموزش استثنایی ارشاد(1) كرمانشاه حضور پیدا کرد.
در جلسه شوراي سازمان آموزش و پرورش استثنايي صورت گرفت
تاكيد وزير آموزش و پرورش بر جايگاه و اهميت سازمان استثنايي و توجه به فراگيرسازي
وزير آموزش و پرورش در جلسه شوراي سازمان آموزش و پرورش استثنايي بر جايگاه و اهميت اين سازمان تاكيد كرد و توجه به فراگيرسازي را مهم دانست.
در دفتر وزير آموزش و پرورش برگزار شد
برگزاری نشست شورای سازمان آموزش و پرورش استثنایی در حضور مقام عالي وزارت
سي و يكمين نشست شورای سازمان آموزش و پرورش استثنایی با حضور وزیر آموزش و پرورش و بقیه اعضا در دفتر مقام عالي وزارت برگزار شد.
.
توزیع بسته مواد غذایی عیدانه ویژه دانش آموزان با نیازهای ویژه استان سمنان
بسته مواد غذایی عیدانه نوروز 97 ویژه دانش آموزان با نیازهای ویژه استان سمنان توزیع شد.
رنجبر اعلام كرد:
تحصیل 6700 دانش آموز دیرآموز در مدارس ابتدایی عادی استان كردستان
رییس اداره آموزش وپرورش استثنایی استان كردستان گفت: 6700 دانش آموز دیرآموز طی 6 سال اخیر با بهره گیری ازخدمات سنجش آموزش وپرورش استثنایی استان در مدارس عادی به تحصیل پرداخته اند.
دكتر قدمي اعلام كرد:
نیاز آموزش و پرورش استثنایی به ۷۰۰ نیروی جدید برای سال تحصیلی آينده
معاون وزير و رياست سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: برای سال تحصیلی جدید به ۷۰۰ نیرو نیازمند هستیم.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی:
گزینش دانشآموزان تیزهوش باید مبتنی بر روشهای درست علمی باشد
معاون وزير و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: گزینش دانشآموزان تیزهوش باید فرایندی و مبتنی بر روشهای علمی و تست های استاندارد و بهره گیری از طرح شهاب (شناسایی و هدایت استعدادهای برتر) و المپیادهای علمی باشد.