لیست اخبار صفحه :607
نگاه عادی سازی در نظام تعلیم و تربیت یک رویکرد جهانی است
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی تاکید کرد:

نگاه عادی سازی در نظام تعلیم و تربیت یک رویکرد جهانی است

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: توجه به آموزش استثنایی موجب رشد آموزش عمومی می شود و در حقیقت ارتقاء آموزش عادی مرهون توجه به آموزش استثنایی است.

آذري: دانش آموزان با نياز ويژه ترحم نمي خواهند، توانمندسازي مي خواهند
گردهمایی روسای ادارات آموزش و پرورش استثنایی کشور در شیراز برگزار شد

آذري: دانش آموزان با نياز ويژه ترحم نمي خواهند، توانمندسازي مي خواهند

مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس گفت: باید کاری کنیم که دانش آموزان استثنایی و خانواده آنها رنجی بیشتر از معلولیت را متحمل نشوند و آموزش و پروش توان این کار را دارد.

تربیت قرآنی دانش‌آموزان استثنایی پربازده بوده است
دكتر قدمي:

تربیت قرآنی دانش‌آموزان استثنایی پربازده بوده است

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با تاکید بر اینکه معلمان قرآن مدارس استثنایی، مهارت‌های لازم را در دوره‌های ضمن خدمت آموزش می‌بینند، گفت: در حال حاضر اگر قرآن‌خواندن دانش‌آموزان استثنایی از دانش‌‌آموزان عادی، بهتر نباشد قطعاً ضعیف‌تر نیست، حتی بچه‌های کم‌توان ذهنی ما هم که حدود ۳۰ درصد از بقیه دانش‌آموزان کم‌تر هستند، در کلاس‌ها روخوانی قرآن را یاد می‌گیرند.

آزمون ورودی مدارس خاص،«آزمون هوش» نبود
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی:

آزمون ورودی مدارس خاص،«آزمون هوش» نبود

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با اشاره به اینکه آزمون ورودی مدارس خاص، آزمون هوش نبود بلکه آزمون پیشرفت تحصیلی بود گفت: به کسی تیزهوش می‌گوییم که حداقل 30 نمره هوشی بالاتر از افراد عادی داشته باشد و بتواند این هوش بالا را در قالب توانمندی‌های هنری، فنی، کلامی، اجتماعی و ... بروز دهد.

اداره استثنایی  شهرتهران میزبان کارشناسان تکنولوژي مناطق 19 گانه پايتخت
.

اداره استثنایی شهرتهران میزبان کارشناسان تکنولوژي مناطق 19 گانه پايتخت

اداره آموزش و پرورش استثنایی شهرتهران با همراهی و همکاری مجتمع آموزشی شهید اتقایی واقع در منطقه 15 ، میزبان پنجمین جلسه از سلسله نشست های تخصصی ماهیانه کارشناسان تکنولوژی و گروههای آموزشی مناطق تابعه شهر تهران در بهمن ماه بود.