• انتشار: 1397/10/02 - 11:34
  • تعداد بازدید: 232
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مراکز آموزشی وتوانبخشی مشکلات ویژه یادگیری رتبه بندی می شوند

تدوین استانداردها در زمینه فضا،تجهیزات وامکانات آموزشی و توانبخشی مراکز دولتی وغیردولتی مشکلات ویژه در دستور کار معاونت برنامه ریزی آموزشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی قرار گرفت.

1419.mp3 مراکز آموزشی وتوانبخشی مشکلات ویژه یادگیری رتبه بندی می شوند

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، محسن غفوریان معاون برنامه ریزی آموزشی وتوانبخشی سازمان آموزش وپرورش استثنایی کشور با اعلام این خبر افزود: سازمان آموزش وپرورش استثنایی کشور با اجرای برنامه تعالی مدیریت مدرسه که یکی از اولویتهای برنامه وزارت آموزش وپرورش در راستای اجرایی نمودن سند تحول بنیادین است در مدارس داوطلب ، ازسال 1394 تاکنون توانسته است، دو رتبه ممتاز کشوری احراز نموده وموفق به دریافت نشان استاندارد کیفیت از سازمان ملی استاندارد کشور شود.
وی اظهار داشت: با عنایت به ویژگی  های دانش آموزان استثنایی در گروه های مختلف،  متناسب سازی شاخص های برنامه تعالی مدیریت برای گروه های مختلف دانش آموزان تحت پوشش این سازمان در دستور کار قرار گرفت.
معاون برنامه ریزی آموزشی وتوانبخشی در تبیین این موضوع گفت، تدوین استاندارد های آموزشی وتوان بخشی در زمینه فضا،تجهیزات وامکانات مراکز دولتی وغیردولتی آموزشی وتوانبخشی مشکلات ویژه در این مرحله صورت می گیرد.
وی گفت،در این رابطه کارگروه تخصصی متشکل از صاحب نظران این حوزه کار بررسی شاخص ها واستانداردهای آموزشی و توانبخشی را در نشست های تخصصی در دستور کار خود دارد.
غفوریان تصریح کرد،این برنامه در اولویت ها و سیاست های سال 1397 مصوب شده و درحال اجراست.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 1419
کلمات کلیدی