دکتر حسینی در چهارمین برنامه گفتگوی هفته با حضور وزیر راه و شهرسازی :
حمایت از معلولان در دو حوزه مناسبسازی و دسترسیپذیری از وظایف همه دستگاهها است/ تغییر کاربری 32 مدرسه فاقد استفاده در بافت فرسوده حرم مطهر رضوی و تبدیل به مراکز اقامتی فرهنگیان با روش سهامدار پروژه
اعضای شورای معاونان وزیر آموزش و پرورش در چهارمین برنامه گفتگوی هفته برمدار تحول و بهبود یادگیری که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد به تشریح و تبیین برنامههای آموزشوپرورش و حوزههای مشترک همکاری پرداختند.
دکتر حسینی خبر داد؛
نوبت گیری 60 درصد نوآموزان بدو ورود به دبستان در برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: علیرغم وضعیت کرونا تا کنون 623 هزار نوآموز بدو ورود به دبستان در برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوبت گیری کرده اند و از این تعداد 256 هزار نفر معادل 25 درصد ارزیابی شده اند.
دکتر حسینی تشریح کرد؛
استلزامات بازگشایی مدارس ویژه دانش آموزان استثنایی
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در نشست شورای معاونین وزارت که با حضور وزیر آموزش و پرورش، اعضای شورای معاونین و مدیران کل استان ها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد به بیان استلزامات بازگشایی مدارس برای دانش آموزان با نیازهای ویژه پرداخت.
دکتر حسینی تاکید کرد؛
ساخت مدارس الگوئی مبتنی بر نیاز های ویژه دانش آموزان استثنائی ضرورتی انکار ناپذیر
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: ساخت مدارس الگوئی مبتنی بر نیاز های ویژه دانش آموزان استثنائی ضرورتی انکار ناپذیر است
دکتر حسینی تاکید کرد؛
حمایت، هدایت، کفایت و نظارت، سیاست آموزش و پرورش استثنایی در حوزه مدیریت آموزشگاهی
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در نشست کارگروه ارتقای مدیریت آموزشگاهی گفت: سیاست آموزش و پرورش استثنایی جهت ارتقای مدیریت آموزشگاهی حمایت، هدایت، کفایت یا توانمند سازی و نظارت است.
دکتر حسینی تاکید کرد؛
نظام بودجه ریزی باید متکی بر سه اصل کفایت، عدالت و کارایی باشد
با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی و اعضای شورای معاونین نشست شورای برنامهریزی سازمان آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد.
دکتر حسینی تاکید کرد :
تمرکز اصلی حوزه تربیت بدنی آموزش و پرورش استثنایی بر ورزش همگانی، حرفه ای و تربیتی و استعداد یابی
معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در نشست صمیمی با ما کارکنان بخش تربیت بدنی معاونت تشخیص، پیشگیری و تربیت بدنی گفت: تمرکز اصلی این حوزه باید بر ورزش همگانی،ورزش حرفه ای، ورزش تربیتی و استعداد یابی دانش آموزان با نیازهای ویژه باشد.
ویژگی های مدرسه انطباقی در مصاحبه رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با برنامه نیم نگاه رادیو سلامت
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با حضور در برنامه زنده رادیوئی نیم نگاه رادیو سلامت به تشریح ویژگی های مدرسه انطباقی پرداخت.
دکتر حسینی تشریح کرد؛
اقدامات و برنامه های سازمان آموزش و پرورش استثنایی در خصوص دانش آموزان طیف اتیسم
با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی و دکتر سید علی صمدی استاد دانشگاه و متخصص حوزه اتیسم میزگرد تخصصی با موضوع "روش تمرین از راه دور در اتیسم و سایر اختلالات رشدی" برگزار شد.
دکتر حسینی مطرح کرد؛
ضرورت ارائه بسته تحولی "توسعه کمی و کیفی برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی" با یازده تحول
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در نشست صمیمی با کارکنان حوزه معاونت تشخیص، پیشگیری و تربیت بدنی گفت: یکی از بسته های تحولی مورد نیاز برای سازمان آموزش و پرورش استثنایی که باید تدوین شود بسته تحولی "توسعه کمی و کیفی برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی" است که یازده تحول اساسی باید در این بسته دیده شود.