لیست اخبار صفحه :138
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی  روز خبرنگاران را به فعالان عرصه رسانه تبریک گفت
در آستانه 17 مردادماه و روز خبرنگار؛

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی روز خبرنگاران را به فعالان عرصه رسانه تبریک گفت

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در آستانه 17 مرداد ماه و روز خبرنگار با صدور پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی، این روز را به فعالان عرصه رسانه تبریک گفت.

مدیریت تامین تجهیزات مورد نیاز دانش آموزان با نیاز های ویژه در قالب نهضت توان افزایی از طریق انجمن خیرین حامی دانش آموزان استثنایی
دکتر حسینی خواستار شد؛

مدیریت تامین تجهیزات مورد نیاز دانش آموزان با نیاز های ویژه در قالب نهضت توان افزایی از طریق انجمن خیرین حامی دانش آموزان استثنایی

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در نشست مشترک اعضای هیات مدیره و رئیس و مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز که در محل انجمن خیرین حامی دانش آموزان استثنایی برگزار شد خواستار مدیریت تامین تجهیزات مورد نیاز دانش آموزان با نیاز های ویژه از طریق انجمن خیرین حامی دانش آموزان استثنایی شد.

به زودی کلنگ احداث 3 مدرسه استثنایی در شهرستان های تهران به زمین زده خواهد شد/ نوبت گیری 62 درصد نوآموزان کشور در برنامه سنجش
دکتر حسینی خبر داد؛

به زودی کلنگ احداث 3 مدرسه استثنایی در شهرستان های تهران به زمین زده خواهد شد/ نوبت گیری 62 درصد نوآموزان کشور در برنامه سنجش

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی ضمن بازدید از مرکز سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان شهر ری در جمع همکاران اداری آموزش و پرورش استثنایی شهرستان های استان تهران حاضر شد.

مساعدت بانک صادرات در مدرسه سازی و کمک به نهضت توان افزایی
دکتر حسینی خواستار شد؛

مساعدت بانک صادرات در مدرسه سازی و کمک به نهضت توان افزایی

نشست هم اندیشی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با رئیس، برخی از اعضای هیات مدیره، معاونین بانک صادرات ایران، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور و مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز در محل سالن جلسات بانک صادرات کشور برگزار شد.

3700 دانش‌آموز افغان در مدارس استثنایی ایران تحصیل می‌کنند

3700 دانش‌آموز افغان در مدارس استثنایی ایران تحصیل می‌کنند

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: 3700 دانش آموز افغانستانی در مدارس استثنایی ایران در حال تحصیل بوده و به این کودکان همانند دانش آموزان ایرانی خدمات تحصیلی، پرورشی، ورزشی و توانبخشی ارائه می‌شود.