لیست اخبار صفحه :77
اجرای برنامه " توسعه و بهبود ابزارهای آموزش از راه دور برای کودکان بانیازهای ویژه"  با همکاری سازمان آموزش و پرورش استثنایی و مرکز امور بین الملل
معاون برنامه ریزی آموزشی و توانبخشی :

اجرای برنامه " توسعه و بهبود ابزارهای آموزش از راه دور برای کودکان بانیازهای ویژه" با همکاری سازمان آموزش و پرورش استثنایی و مرکز امور بین الملل

تجهیز و مناسب سازی پایگاه ‎های آموزش مجازی، جهت گسترش عدالت دیجیتالی کودکان و دانش ‎آموزان بانیازهای ویژه

میز گفت‌وگوی تخصصی با موضوع  تکنولوژی آموزشی و فرصت های برابر آموزشی برای دانش آموزان با نیاز های ویژه

میز گفت‌وگوی تخصصی با موضوع  تکنولوژی آموزشی و فرصت های برابر آموزشی برای دانش آموزان با نیاز های ویژه

با حضور احسان طوفانی نژاد دانش آموخته  دکتری تکنولوژی آموزشی از دانشگاه علامه طباطبایی  و محقق مهمان  در دانشگاه استرالیای جنوبی  و دانشگاه  ایالتی کالیفرنیا، میز گفت‌وگوی تخصصی با موضوع  تکنولوژی آموزشی و فرصت های برابر آموزشی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه به صورت مجازی برگزار شد.

 آغاز سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی پیش دبستانی ها/ نوبت گیری ۹۶ درصد نوآموزان بدو ورود به دبستان در برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی خبر داد؛

آغاز سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی پیش دبستانی ها/ نوبت گیری ۹۶ درصد نوآموزان بدو ورود به دبستان در برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی از آغاز سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی پیش دبستانی  ها و نوبت‌گیری ۹۶ درصد نوآموزان بدو ورود به دبستان در برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی تا نهم  شهریور خبر داد.

تبدیل مدرسه به کانون تربیتی محله گامی در راستای افزایش سرمایه و سلامت اجتماعی
دکتر حسینی تاکید کرد؛

تبدیل مدرسه به کانون تربیتی محله گامی در راستای افزایش سرمایه و سلامت اجتماعی

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در چهاردهمین نشست آموزشی ویژه مدیران مدارس مجری بسته تحولی «مدرسه کانون تربیتی محله» که به همت دفتر انجمن اولیا و مربیان به صورت مجازی برگزار شد، گفت: تبدیل مدرسه به کانون تربیتی محله گامی  در راستای افزایش سرمایه و سلامت اجتماعی است.

پروژه مهر و بازگشایی مدارس، پروسه‌ای عظیم، ملی و تمام بعدی است
دکتر حسینی در نشست یا مدیران مدارس استثنایی استان خوزستان تاکید کرد؛

پروژه مهر و بازگشایی مدارس، پروسه‌ای عظیم، ملی و تمام بعدی است

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی در نشست مجازی سالانه مدیران مدارس استثنایی استان خوزستان گفت: پروژه مهر، پروژه نیست بلکه پروسه‌ای عظیم، ملی و تمام بعدی است.

سازمان آموزش و پرورش استثنایی، ارائه خدمات توان بخشی و توسعه هنرستان ها را در اولویت کاری خود قرار دهد
سرپرست وزارت آموزش و پرورش در نشست شورای راهبری سازمان آموزش و پرورش استثنایی؛

سازمان آموزش و پرورش استثنایی، ارائه خدمات توان بخشی و توسعه هنرستان ها را در اولویت کاری خود قرار دهد

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در نشست شورای راهبری سازمان آموزش و پرورش استثنایی، گفت: «آموزش مهارت‌های فردی، فنی و حرفه ای و همچنین توسعه هنرستان‌ها و رشته های فرهنگی هنری» در دستور کار این سازمان قرار گیرد.

 حرکت ارزنده آموزش و پرورش استثنایی خراسان جنوبی در توسعه آموزش مهارت ها  و استفاده از دانشجومعلمان در مناطق محروم

حرکت ارزنده آموزش و پرورش استثنایی خراسان جنوبی در توسعه آموزش مهارت ها و استفاده از دانشجومعلمان در مناطق محروم

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی در هشتمین نشست شورای راهبری سازمان از حرکت ارزنده آموزش‌وپرورش استثنایی خراسان جنوبی در توسعه آموزش مهارت ها با همکاری بهزیستی و استفاده از دانشجومعلمان در مناطق محروم تقدیر کرد.

پروژه مهر مهم‌ترین سنجه موفقیت مدیریتی نظام تعلیم‌وتربیت است
دکتر حسینی در حضور سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش تاکید کرد؛

پروژه مهر مهم‌ترین سنجه موفقیت مدیریتی نظام تعلیم‌وتربیت است

رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی در هشتمین نشست شورای راهبری سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی که با حضور سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش در محل سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی برگزار شد گفت: پروژه مهر مهم‌ترین سنجه موفقیت مدیریتی نظام تعلیم‌وتربیت است.