• انتشار: 1400/09/22 - 15:35
  • تعداد بازدید: 1724
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دکتر حسینی خبر داد؛

عملکرد ارزنده آموزش و پرورش استثنایی مازندران در ارتقای کمی دانش آموزان تحت پوشش طرح تلفیقی فراگیر

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در چهاردهمین نشست شورای راهبری از عملکرد آموزش و پرورش استثنایی مازندران در حوزه آموزش و پرورش تلفیقی فراگیر و جذب دانش آموزان با نیازهای ویژه در مدارس عادی تقدیر کرد.

5527.mp3 عملکرد ارزنده آموزش و پرورش استثنایی مازندران در ارتقای کمی دانش آموزان تحت پوشش طرح تلفیقی فراگیر

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، دکتر سید جواد حسینی  در بخشی از چهاردهمین  نشست شورای راهبری که با محوریت گزارش  آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران برگزار شد، بیان داشت: آموزش و پرورش استثنایی مازندران در تحقق شاخص های بسته های تحولی آموزش و پرورش استثنایی بویژه در بسته مشارکت ها عملکرد خوبی داشته است و  برگزاری نشست ها با هدف تغییر نگرش در جامعه و آماده سازی سایر دستگاه ها از جمله اقدامات ارزشمند این استان در حوزه مشارکت ها است.
حسینی با بیان اینکه از ۲۱۰ مدرسه استثنایی طرح خشت تا بهشت سهم آموزش و پرورش استثنایی مازندران ۱۰ مدرسه است، گفت: از این تعداد ۵ مدرسه در حال ساخت است و انتظار می رود برای ساخت ۵ مدرسه دیگر از طریق خیرین و سازمان نوسازی مدارس  پیگیری های لازم انجام شود.
وی افزود: هم چنین ساخت یک سالن ورزشی در این استان در حال انجام است که باید برای  اتمام ساخت آن تلاش شود.
رئیس سازمان آموزش  و پرورش استثنایی با اشاره به اینکه استان مازندران مدرسه ویژه دانش آموزان طیف اتیسم ندارد، گفت: باتوجه به این یک زمین برای ساخت این مدرسه درنظر گرفته شده است باید برای جذب اعتبارات ساخت این مدرسه تلاش شود.
حسینی با  بیان اینکه آموزش و پرورش استثنایی  مازندران در نهضت  توان افزایی  ۱۱۱ میلیون تومان  اعتبار جذب کرده است، گفت: با توجه به ظرفیت استان مازندران این اعتبار کم است و باید تلاش بیشتری در این زمینه شود.
حسینی با  اشاره به سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان گفت: 98.64 درصد نوآموزان بدو ورود به دبستان استان مازندران دربرنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوبت گیری کرده اند.
جانشین وزیر در طرح هدایت با بیان اینکه آموزش و پرورش استثنایی   مازندران در طرح هدایت رتبه اول را دارد، گفت: در حوزه استثنایی ۴۵۰ دستگاه تبلت و در حوزه آموزش و پرورش عادی  بیش از ۳۴ هزار دستگاه تبلت  توزیع شده است.

  • گروه خبری : اسلایدر,اخبار استان ها,اخبار ریاست
  • کد خبر : 5527
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید