برگزاری جلسه رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان با مدیران مدارس
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره آموزش و پرورش استثنایی اردبیل، رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان ضمن تاکید به کیفیت بخشی آموزشی و توان بخشی در مدارس بخصوص ارتقای کیفیت آموزشی و نظارت بر آن را خواستار شدند و روش های خلاقانه و فکر کردن به رویکردهای جدید را مد نظر قرار داده و بر کار گروهی و تیمی تاکید نمودند
شفائی گفت: مهم ترین راهبرد نیل به اهداف «برنامههای تحولی آموزش و پرورش»، هماهنگی درون بخشی و بین بخشی است. در این بین نیروی انسانی مهمترین رکن اصلی در فعالیت های آموزشی و تربیتی می باشد، لذا در راستای تحقق سیاست های کمی و کیفی منابع نیروی انسانی و با تکیه بر سامان دهی بهینه نیروهای متخصص و متعهد در ارتقای کمیت و کیفیت فعالیت های آموزشی و تربیتی، پس از بررسی آسیب شناسی نیروهای آموزشی و تربیتی سال تحصیلی گذشته با برنامه ریزی مطلوب تر برای سال تحصیلی جدید صورت گیرد.
قربان نظری مقدم معاون اداره استثنایی به پیگیری ثبت نام دانش آموزان در مدراس مستقل و ضمیمه شهری و روستایی و سفارش کتب درسی اشاره کرد و افزود: باید از ظرفیت ایجاد شده در فضای مجازی نهایت استفاده شود تا ثبت نام و آموزش به بهترین نحو استمرار یابد.
مهدی امامقلی زاده کارشناس مسئول آموزش و توانبخشی بیان داشت: در مدارس و مراکزمتوسطه پیش حرفهای و حرفهای با نیاز ویژه استان بستر مناسب برای ارایه خدمات آموزشی، پرورشی، حمایتی و توانبخشی به دانشآموز دارای نیازهای ویژه ذهنی، آسیب دیده بینایی، شنوایی، چندمعلولیتی، معلول جسمی حرکتی، اختلال رفتاری- هیجانی وطیف اتیسم فراهم خواهد شد درپایان جلسه دکتر محمد شفائی رئیس اداره از زحمات همکاران، مدیران ومعلمان گرامی که برای پیشبرد اهداف آموزشی در این استان تلاش می کنند، تشکر نمود.
.

نظر دهید