بازدید کارشناس استاندارد سازی و اعتباربخشی خدمات گفتاردرمانی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور؛
نوبت گیری ۱۵۰۰ نوآموز بدو ورود به دبستان در مراکز جامع سنجش،آموزش،توانبخشی و مداخله بهنگام رشدی-تربیتی
نوبت گیری ۱۵۰۰ نوآموز بدو ورود به دبستان در مراکز جامع سنجش،آموزش،توانبخشی و مداخله بهنگام رشدی-تربیتی
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استثایی استان خراسان جنوبی؛ دوشنبه ۲۸ مهرماه ۱۴۰۴خانم امینی کارشناس استاندارد سازی و اعتباربخشی خدمات گفتاردرمانی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در معیت رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان، معاون و کارشناس مسئول و کارشناسان حوزه توانبخشی از مراکز جامع سنجش،آموزش،توانبخشی و مداخله بهنگام رشدی-تربیتی شهرستان بیرجند از نزدیک بازدید نمودند.
کارشناس استاندارد سازی و اعتباربخشی خدمات گفتاردرمانی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در این بازدید خاطر نشان کرد: مراکز جامع سنجش بهترین فضا برای ارائه خدمات توانبخشی و مداخلات بهنگام است و هدف ما خدمات رسانی به دانش آموزان هست.
وی هدف از این بازدید را بررسی نحوه ارائه خدمات گفتار درمانی، کاردرمانی و مداخلات اختلال یادگیری ویژه و دیرآموز در مراکز جامع سنجش، تحلیل روند اجرای برنامههای مداخله بهنگام و تشخیص زودهنگام اختلالات یادگیری و گفتار و زبان، ایجاد تعامل مؤثر میان کارشناسان توانبخشی، مدیران مدارس، آموزگاران و خانوادهها عنوان کرد.
در این بازدید محسن ماندگار رئیس آموزش و پرورش استثنایی، مراکز جامع سنجش را گامی تخصصی در مسیر توسعه عدالت آموزشی و شکوفایی استعدادهای بالقوه دانشآموزان دانست.
وی خاطر نشان کرد؛ تاکنون ۱۵۰۰نوآموز بدو ورود به دبستان در مراکز جامع استان نوبت گیری شده اند.
