کسب مقام دانش آموزان با نیازهای ویژه استان مازندران در نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
دانش آموزان با نیازهای ویژه استان مازندران در نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در چهار رشته معرفی شده نقاشی، خوشنویسی، سفالگری و عکاسی، دو جایگاه برگزیده در رشته ی نقاشی را به خود اختصاص دادند.
به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش استثنایی استان مازندران، سید سروش ساداتی جمالی رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران از انتخاب دو دانش آموز با نیاز های ویژه ی استان مازندران در میان برگزیدگان نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در چهار رشته معرفی شده نقاشی، خوشنویسی، سفالگری و عکاسی، خبر داد.
جمالی در ادامه افزود: نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با موضوع «خانواده من، اقلیم من» و با هدف فراهم آوردن زمینه شناسایی و کشف استعدادهای جدید شرکتکنندگان کودک و نوجوان سراسر کشور، ایجاد فضای رقابت سالم بین کودکان و نوجوانان در عرصهی ملی و انگیزهبخشی و تشویق اعضای مستعد در رشتههای مختلف هنرهای تجسمی برگزار شد. که از مجموع ۳هزار و ۴۶۳ اثر در رشتههای نقاشی، خوشنویسی، سفالگری و عکاسی ارسال شده به دبیرخانه این رویداد هنری، انتخاب دو دانش آموز با نیازهای ویژه ی استان مازندران می تواند نشان از سطح توانمندی دانش آموزان با نیازهای ویژه ی این استان باشد و مهر تاییدی بزند به فرایند یاددهی- یادگیری فعال و پویا که در مدارس جریان دارد.
وی خاطر نشان کرد: در این رویداد هنری، ۵۲ اثر از کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه سطح کشور، در بخشهای نقاشی، سفالگری و عکاسی به دبیرخانه رسیده که از آن میان، حدود ۲۲ اثر در بخش نقاشی و ۲ اثر در بخش سفالگری شایسته تقدیر اعلام شد. دانش آموزان معصومه حسن پور ایرج از هنرستان صدیقه طاهره شهرستان آمل و سینا زارع از هنرستان امام صادق(ع) شهرستان ساری موفق به کسب مقام برگزیده در رشته ی نقاشی شدند.
نظر دهید