• انتشار: 1400/09/20 - 10:55
  • تعداد بازدید: 1425
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

انتشار صد و شصت و دومین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی

صد و شصت و دومین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی با ۸ مقاله در زمینه اختلالات هیجانی رفتاری منتشر شد. ‏

5508.mp3 انتشار صد و شصت و دومین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، این شماره از نشریه تعلیم و تربیت استثنایی  شامل مقالاتی با عناوین «رابطه نشانه های افسرده وار مادر و مشکلات درون نمود کودک با نقش واسطه ای تعارض زناشویی و کیفیت مراقبت مادرانه»، «اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی مادران بر مشکلات برون نمود کودکان پرخاشگر»، «مقایسه اثربخشی نقاشی درمانی و بازی درمانی گروهی بر اضطراب و حرمت خود دانش آموزان با اختلال نارسانویسی توجه/ بیش فعالی»،  «رابطه ویژگی های شخصیتی با اضطراب بیماری کووید 19 در مادران کودکان با اختلالات هیجانی-رفتاری»، «اثربخشی درمان تعامل والد- کودک بر کنش های اجرایی و همدلی کودکان با اختلال هیجانی-رفتاری»، «مقایسه اثربخشی آموزش والدگری مثبت و مدیریت والدین بر مشکلات رفتاری کودکان»، «اثربخشی آموزش خودتنظیمی هیجانی بر سطح همدلی و اشتیاق به مدرسه در دانش آموزان مقطع ابتدایی با مشکلات هیجانی- رفتاری» و  «بازداری پاسخ، توجه پایدار و ابعاد همدلی در کودکان با اختلالات رفتاری و برون نمود» می باشد.

 این دو ماهنامه علمی دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات وزارت علوم تحقیقات و فناوری است و علاقه مندان می توانند از طریق نشانی  http://exceptionaleducation.ir /  به مقالات نشریه دسترسی داشته یا مقالات خود را برای بررسی و چاپ ارسال نمایند.

فایل نشریه را از اینجا دریافت کنید.

  • گروه خبری : اسلایدر,اخبار ریاست
  • کد خبر : 5508
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید