• انتشار: 1400/09/24 - 09:31
  • تعداد بازدید: 1687
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

انتشار صد و شصت و سومین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی

صد و شصت و سومین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی با مقالاتی در زمینه روانشناسی مثبت نگر، اختلال نارسایی توجه و بیش فعالی، کودکان اختلال طیف اتیسم و دانش آموزان نابینا منتشر شد.

5531.mp3 انتشار صد و شصت و سومین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، این شماره از نشریه تعلیم و تربیت استثنایی  شامل مقالاتی با عناوین «اثربخشی روانشناسی مثبت نگر بر بهزیستی روان شناختی مادران دارای فرزند کم توان ذهنی»، «اثربخشی کارکردهای اجرایی بر سطح تعاملات اجتماعی، خودانگی و اضطراب کودکان با اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی»، «مقایسه اثربخشی آموزش گروهی ذهن آگاهی، آموزش شناختی _ رفتاری و آموزش ترکیبی به مادران بر کارکردهای اجرایی و تنظیم هیجانی کودکان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی»،  «نقش همدلی عاطفی، ارتباط خانوادگی  و مهارت های ارتباطی والدین در سازگاری اجتماعی نابینایان»، «اثربخشی طرحواره درمانی بر تنیدگی والدگری و سخت رویی روان شناختی  مادران کودکان با اختلال طیف اتیسم»، «الگوی برنامه درسی مکمل ویژه دانش آموزان با اختلال کم توجهی/ بیش فعالی با تاکید بر مغز» و «اثربخشی درمان پذیرش  و تعهد بر کاهش نشانه های اضطراب  و افسردگی مادران کودکان با اختلال طیف اتیسم: مطالعه موردی»  می باشد.

 این دو ماهنامه علمی دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات وزارت علوم تحقیقات و فناوری است و علاقه مندان می توانند از طریق نشانی  http://exceptionaleducation.ir /  به مقالات نشریه دسترسی داشته یا مقالات خود را برای بررسی و چاپ ارسال نمایند.

فایل نشریه را از اینجا دریافت کنید.

  • گروه خبری : اسلایدر,اخبار ریاست
  • کد خبر : 5531
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید