لیست اخبار صفحه :124
 تدوین بسته تحولی "مشارکت خانواده محور" با 6 برنامه در آموزش و پرورش استثنایی
دکتر حسینی خبر داد؛

تدوین بسته تحولی "مشارکت خانواده محور" با 6 برنامه در آموزش و پرورش استثنایی

با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی، اعضای شورای معاونین و صاحبنظران حوزه آموزش و پرورش استثنایی نشست بررسی بسته تحولی "مشارکت خانواده محور" برگزار شد.

در کنار بسته های تحولی، 10 محور تحول در نظام آموزش و پرورش کودکان با نیاز های ویژه را دنبال خواهیم نمود
دکتر حسینی:

در کنار بسته های تحولی، 10 محور تحول در نظام آموزش و پرورش کودکان با نیاز های ویژه را دنبال خواهیم نمود

معاون وزیر و رئیس آموزش و پرورش استثنایی کشور در جلسه کارشناسان و مدیران حوزه آموزش و پرورش استثنایی کشور به تشریح 10 محور تحول در نظام آموزش و پرورش کودکان با نیاز های ویژه پرداخت.

رشد 1300 درصدی مدارس دانش آموزان جسمی حرکتی از سال 72 تاکنون/ افزایش 40 درصدی خدمات توانبخشی برون مدرسه ای دانش آموزان جسمی حرکتی در سال جاری
دکتر حسینی خبر داد؛

رشد 1300 درصدی مدارس دانش آموزان جسمی حرکتی از سال 72 تاکنون/ افزایش 40 درصدی خدمات توانبخشی برون مدرسه ای دانش آموزان جسمی حرکتی در سال جاری

با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی نشست بررسی عملکرد واحد برنامه ریزی آموزشی و درسی کودکان و دانش آموزان معلول جسمی حرکتی برگزار شد.

سیزده محور تحولی در برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی
دکتر حسینی تشریح کرد؛

سیزده محور تحولی در برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی

با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی، اعضای شورای معاونین و صاحبنظران حوزه آموزش و پرورش استثنایی نشست بررسی و توسعه کمی و کیفی برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی برگزار شد.

افزایش عدالت آموزشی، کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی، تنوع و کیفیت بخشی سه کارکرد ویژه شبکه شاد
دکتر حسینی تاکید کرد؛

افزایش عدالت آموزشی، کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی، تنوع و کیفیت بخشی سه کارکرد ویژه شبکه شاد

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در نشست شورای شورای راهبری شبکه شاد ضمن تشریح کارکردهای شبکه شاد گفت: افزایش عدالت آموزشی، کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی، تنوع و کیفیت بخشی از کارکردهای ویژه شبکه شاد است.

در وضعیت فعلی باید به سمت مدارس شتاب دهنده و سازمان های یادگیرنده حرکت کنیم
دکتر حسینی تاکید کرد؛

در وضعیت فعلی باید به سمت مدارس شتاب دهنده و سازمان های یادگیرنده حرکت کنیم

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در نشست شورای معاونین سازمان گفت:در وضعیت کرونا و شرایط حاضر باید به سمت احیاء و به روز رسانی نقش های تمامی ذینفعان نظام تعلیم و تربیت حرکت کرد و ایجاد مدارس شتاب دهنده و حرکت به سازمان یادگیرنده از ضروریات است.

تشکیل کارگروه همکاری مشترک آموزش و پرورش استثنایی با سمپاد به منظور افزایش همکاری ها

تشکیل کارگروه همکاری مشترک آموزش و پرورش استثنایی با سمپاد به منظور افزایش همکاری ها

با حضور معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی و رئیس مرکز پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان نشست مشترک بررسی همکاری های مشترک برگزار شد و در این نشست مقرر شد کارگروه همکاری مشترک آموزش و پرورش استثنایی با سمپاد تشکیل شود.