• انتشار: 1401/04/06 - 22:54
  • تعداد بازدید: 1285
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دکتر طریفی حسینی در جلسه با مدیران مدارس استثنایی شیراز تاکید کرد:

لزوم طراحی رشته های جدید متناسب با نیاز مشاغل آینده برای دانش آموزان با نیازهای ویژه

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: مدارس استثنایی با مدارس عادی هیچ تفاوتی ندارند و باید بتوانند از تمام ظرفیت ها و امکاناتی که برای سایر مدارس است، استفاده کنند

6254.mp3 لزوم طراحی رشته های جدید متناسب با نیاز مشاغل آینده برای دانش آموزان با نیازهای ویژه

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و به نقل از استان فارس، دکتر حمید طریفی در جلسه با مدیران مدارس استثنایی شیراز اظهار کرد: برنامه هایی که برای دانش آموزان در مدارس عادی برای انجام مسابقات مختلف ورزشی، فرهنگی و غنی سازی اوقات فراغت صورت می پذیرد باید برای دانش آموزان استثنایی نیز در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه کار بین بخشی، تعامل و ارتباط باید استمرار داشته باشد، تصریح کرد: باید همچنین ظرفیت های موجود در بخش های مختلف نیز احصاء و پیگیری شود.

دکتر طریفی حسینی افزود: نیم درصد از جمعیت دانش آموزی مربوط به مدارس استثنایی است که مسائل و مشکلات این مدارس لابلای ۹۹ و نیم درصد سایر مدارس مورد غفلت واقع شده است که باید بیشتر مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی همچنین اظهار داشت: باید رشته های جدید مورد نیاز مشاغل آینده برای دانش آموزان بانیازهای ویژه در هنرستانهای حرفه ای استثنایی کشور ایجاد شود.

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در پایان گفت: رویکرد ما تعلیم و تربیت چندساحتی، تنوع بخشی به محیط های یاددهی یادگیری و آموزش عملی مهارت های زندگی است.

  • گروه خبری : اسلایدر,اخبار ریاست
  • کد خبر : 6254
کلمات کلیدی
فرهاد  ملوندی

فرهاد ملوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید